Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka v ní upozorňuje na kvalitu a udržitelnost produktů, které každodenně používáme, jako je toaletní papír či papírové utěrky.

Od dubna diváci televize Nova a Prima uvidí televizní spot představující produkty značky Tento s novým designem, které jsou díky inovaci materiálu vyráběny z jemnějšího a kvalitnějšího papíru. Celou komunikaci spojuje klíčový prvek a maskot značky, ovečkou, která představuje jemnost a čistotu přírody. „Chceme lidi naučit, že udržitelná řešení se dají hledat v každodenních drobnostech, jako je nákup produktů, u kterých byste se nikdy nezamýšleli nad jejich původem, například toaletní papír nebo papírové utěrky. Naše produkty pocházejí z udržitelného lesního hospodářství – za každý zpracovaný strom, vysadíme čtyři nové. Přibližně 90 procent dřeva, které používáme na výrobu našich produktů, je certifikováno a u 100 procent lze vystopovat původ až k jeho udržitelným kořenům,“ vysvětluje Andrea Kvaková, brand manažerka pro střední Evropu z firmy Metsä Tissue.

Zjednodušené logo i speciální projekt s influencery

Kampaň běží od března napříč několika komunikačními kanály. Vedle televizní reklamy a digitální podpory bude její neodmyslitelnou součástí i dvouměsíční PR komunikace.

Důležitost přemýšlení o udržitelnosti z různých pohledů pomohou šířit také influenceři. Na YouTube spustí značka Tento pod vedením slovenské moderátorky Veroniky Cifrové Otrihoňové šestidílnou sérii rozhovorů Tento deň s Veri, v němž společně s herečkou Kristínou Tormovou, politikem Martinem Hausenblasem, „Holkou z Letné“ Terezou Koubkovou a dalšími influencery z Česka a Slovenska rozeberou svůj přístup k životnímu prostředí, názor na klimatické změny anebo způsoby, jak v dnešní době podnikat udržitelně.

Kampaň, za kterou stojí agentury VMLY&R Commerce a Ogilvy, navazuje na novou komunikaci značky. Viditelnou změnou je na první pohled zjednodušené logo, v němž zmizel původní 3D efekt, změnil se typ písma a zůstala pouze klíčová, tmavě zelená barva.

Komunikace udržitelnosti bude provázet značku Tento nastálo. „Naším cílem je transparentně komunikovat k našim spotřebitelům kvalitu a udržitelný přístup, který stojí za naší značkou. Existuje mnoho kroků, které výrobci vůči životnímu prostřední podnikají, ale neví se o nich a je to škoda. Spotřebitelé posléze sahají po produktech, jejichž výrobce nemyslí na důležitost klimatu, přírody, nás samotných a naší planety celkově. Udržitelnost je nejen o tom, co výrobci dělají ‚pod pokličkou‘, ale také o tom, které značky spotřebitelé kupují a podporují tím jejich vizi,“ uzavírá Kvaková.

Detaily kampaně

Klient: Metsä Tissue

Značka: Tento

Reklamní agentura: Hasan & Partners

Mediální agentura: Initiative

Digitální agentura: VMLY&R COMMERCE

PR agentura: Ogilvy

Použitá média: TV, online video, PR & print, sociální média, influenceři

Termín nasazení: 01.04.2021

Produkce televizního spotu: Rawland Productions

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC