Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šunku si už v Marks & Spencer nekoupíte. Chlazený sortiment nahradí mražený

Britský řetězec Marks & Spencer obměňuje nabídku potravin na českém trhu. Chlazené produkty zcela nahradí rozšířenou řadou mražených výrobků, jejichž počet se zdvojnásobí. M&S se takto rozhodl s ohledem na výrazný nárůst zájmu zákazníků o mražené zboží a změny v dodávkách produktů po odchodu Británie z EU. Rozšíření sortimentu se týká hotových mražených jídel, masa, ryb, řady BBQ i dezertů.

Britská společnost Marks & Spencer letos slaví 25. výročí na českém trhu. Na ten původně vstoupila s módou, která i dnes představuje 70 procent obratu, později byl prodej rozšířen o potraviny. Oblečení zůstává změnami nabídky nedotčeno, stejně jako český e-shop. K nabídce stávajícího sortimentu naopak nově přibydou vybrané kuchyňské potřeby a domácí doplňky.

Společnost také v rámci nadcházejících změn investuje do rekonstrukce prodejních ploch s potravinami a modernizuje je. První zrenovovaná prodejna bude otevřena v červenci v OC Nový Smíchov.

Reklama
ČEZ

V současné době má M&S v České republice celkem 16 prodejen, v průběhu tohoto roku bude otevřena další. Aktuálně jsou zatím všechny prodejny kvůli vládním opatřením zavřeny, řetězec však registruje přesun zákazníků do online. Oděvy a doplňky jsou nabízeny na českém e-shopu a nově také na Mall.cz. Potraviny je možné nakupovat na Rohlik.cz.

„K obměněné nabídce potravin nás vedla významná poptávka zákazníků po našem mraženém sortimentu. Po opětovném otevření prodejen budeme moci s jistotou nabídnout úroveň služeb, kterou od nás zákazníci očekávají, a expandovat do rychle rostoucí oblasti trhu s potravinami. Těšíme se na znovuotevření našich prodejen a na to, až uvítáme zákazníky obměněnou nabídkou,“ uvedl Stephen Smy, country manager M&S pro Českou republiku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)