Značka Orion v kampani představuje novou čokoládovou řadu Orion Rodinná s větší gramáží tabulek, ideální pro sdílení s ostatními. Zároveň vyzdvihuje novou hlavní ingredienci – 100procentně udržitelné kakao, jehož využití značka ve svém portfoliu postupně navyšuje. Digitální kampaň především na sociálních sítích probíhá od dubna, v červnu se pak objeví i tag on k nové TV reklamě a silná podpora v místech prodeje.
Řada Orion Rodinná přichází v sedmi různých variantách, ze kterých si vyberou děti i dospělí. Kakao použité pro výrobu čokolád je 100procentně udržitelné a certifikované organizací Rainforest Alliance. „Jedná se o jeden z kroků, kterými podporujeme dlouhodobou udržitelnost v souladu se závazkem značky Orion, kterým je pečovat o naše kořeny, abychom radost z čokolády mohli přinášet i našim budoucím generacím,“ říká Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion.
Již v polovině dubna odstartuje intenzivní digitální kampaň především na sociálních sítích. Její součástí budou sponzorované příspěvky na Facebooku, svá sdělení značka propojí také s vybranými influencery prostřednictvím Instagramu. V Česku se zapojí Sandra Nováková a Roman Vojtek, na Slovensku zase Barbora Krajčírová. Dále poběží videoreklama na YouTube a videoportálech TV Nova. Od června se přidá i tag on k nové TV reklamě značky i silná podpora v in-store prostředí.
Detaily kampaně:
Klient: Orion (Nestlé)
Vizuály a video: Second Head (František Bumbálek)
Spolupráce s influencery: Promoangel
Média: Bison & Rose