Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce, která je k dostání v maloobchodní distribuci v kamenných obchodech.

„Jsme přesvědčeni, že konzumenty osloví zážitek ze skvělé chuti ve stále populárnějším balení. Při výběru příchutí jsme vsadili na nejúspěšnější novinky posledních let –  ovocnou Multi, unikátní Black a osvěžující Cedratu. Skvělá chuť, jemná perlivost, nízký obsah cukru, složení bez umělých sladidel a konzervantů. Nové Mattoni osvěží doma, při sledování filmu, u oběda v krabičce, a když to situace dovolí, i mimo domácí rodinnou bublinu,“ představuje novinku manažerka značky Mattoni Miroslava Moravcová.

Plechovky Mattoni Multi, Black a Cedrata se budou prodávat za doporučenou maloobchodní cenu 19,90 korun. Balení má objem 500 ml a je 100procentně recyklovatelné.

Mattoni novinku spotřebitelům představí masivní 360° komunikační kampaní, ve které hraje hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky „tssst“.  Komunikace povede přes ATL, BTL i in-store kanály.

V loňském roce Mattoni v pilotním projektu s e-shopem Košík.cz představila také první zálohovanou plechovku Mattoni s citronovou příchutí, která je dostupná pouze v tomto on-line obchodu. Mattoni 1873 dlouhodobě usiluje o plošné zavedení záloh na nápojové PET lahve a plechovky v celém Česku.  

Detaily kampaně

Nasazení: od 1. dubna

Media mix: TV, online, instore

Produkce: Boogie Films

Kreativa/scénář: MilanoPraha

Hudba na míru: Soundsgate

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Surfař
Mikroinfluenceři
fenomen

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Loos, Coca-Cola
MAM class
SABRE Awards 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist