Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.

Asociace českých reklamních agentur (AČRA MK), která pořádá už šestnáctý ročník odborné konference Digimedia 2021, rozhodla kvůli nepříznivé epidemické situaci a prodlevě v očkování o posunu termínu akce. Konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci se přesouvá z původního data 10. června 2021 na 22. září 2021. Místo konání, Kongresový sál České televize v Praze na Kavčích horách, se nemění.

„Pevně věříme, že budeme moci uspořádat klasickou konferenci s osobní účastí prezentujících i hostů. Pokud by to ale situace nedovolovala, jsme připraveni na alternativu v podobě online konference,“ říká prezident AČRA-MK Pavel Brabec.

Digimedia 2021 se zaměří na zhodnocení procesu uvolňování kmitočtů v pásmu 700 MHz a přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2, otázce zachování a rozsahu terestrického televizního vysílání v České republice po roce 2030, legislativním změnám potřebným pro přechod na pozemní digitální rozhlasové vysílání DAB+, rozvoji mobilních služeb prostřednictvím sítí nové generace 5G a na další témata.

Účast na konferenci Digimedia 2021 přislíbili zástupci všech relevantních hráčů na trhu vysílacích služeb a telekomunikací, například Českých Radiokomunikací, společnosti Digital Broadcasting, Českého rozhlasu a dalších. Záštitu nad akcí převzala ministerstva průmyslu a obchodu a kultury, generálním partnerem je tradičně Česká televize.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia