Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cvičenci Mall Pay promují skipovací karty s Košíkem nebo Slevomatem

V nové kampani fintechu Mall Pay Šetřete, kudy brouzdáte tentokrát cvičenci promují skipovací platební karty. Kampaň bude k vidění především v digitálních formátech.

Kampaň Mall Pay bude probíhat do poloviny května. Hlavní lákadlem je cashback až 500 korun, který mohou při prvním nákupu uplatnit noví majitelé skipovací platební karty. Pro partnerství získal Mall Pay například Slevomat či e-shopy Košík.cz a Patro.cz.

S kampaní se budou Češi setkávat především v digitálních formátech, kde budou sjednocujícím prvkem takzvaní cvičenci Matěj a Pavlína, kteří současné i budoucí klienty Mall Pay seznamují s přeskakováním starostí při nakupování. Za jejich konceptem stojí agentura Brainz Disruptive.

Reklama
Know

„Protože se skipovací kartou zaplatíte úplně všude – tedy na internetu i v běžných obchodech – zvolili jsme pro načasování kampaně dobu před opětovným otevřením kamenných prodejen. Moc dobře víme, jak se na něj Češi těší a právě naše skipovací karta jim pomůže nakoupit nejvýhodněji a zároveň nejbezpečněji,“ zmiňuje za marketing Mall Pay Adam Bílek s tím, že od kampaně očekává tisícovky nových zájemců o skipovací kartu.

První skipovací kartu vydal Mall Pay v říjnu loňského roku. Jedná se o platební karty propojené s chytrou aplikací, které umožní prodloužit čas na zaplacení všech nákupů z internetu i kamenných obchodů až o 50 dní do výše až 50 tisíc. V současnosti platí skipovací kartou první tisícovky klientů.

Mall Pay je společný e-commerce fintech skupiny Mall Group a banky ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. V současnosti je s odloženkou možné nakupovat ve zhruba 160 českých e-shopech nebo online služeb, jako je Mall.cz, Vivantis, CZC.cz, Košík.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz, se skipovací platební kartou, kterou Mall Pay nabízí jako alternativu kreditní karty, pak kdekoli.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)