FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agentura Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku 2012 dodává grafiku vstupenek, kalendářů či billboardů.

V rámci nadcházející sezóny se připravují nejen reklamní plochy, ale také permanentky, parkovací i VIP karty. „Jako první věc, která se pravidelně realizuje, jsou fanouškovské permanentky a venkovní reklamní plochy, především billboardy a citylighty,“ vysvětluje proces Jan Beneš, Art Director, Beneš & Michl.

Design dresu obvykle spadá přímo pod výrobce, a tedy nadnárodní značky. Prvoligový fotbalový klub FC Viktoria Plzeň od nové sezóny 2020 změnila partnera a nyní jej má na starosti italská firma. „Provádíme analýzu a rešerši předních evropských klubů. I oni pravidelně procházejí vývojem, a my s nimi musíme držet tempo, a aktuální trendy reflektovat v nadcházející sezóně. Nový vizuál ladíme, zkoušíme různá použití, posouváme trendy ještě dál, až doladíme finální variantu, která může spolehlivě reprezentovat prvoligový klub,“ dodává Beneš.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen