Český rozhlas Radiožurnál se loni poprvé v historii dostal na čelo v denní poslechovosti celoplošných stanic, což ukázala data Radioprojektu za třetí a čtvrté čtvrtletí 2020. Veřejnoprávní stanice se proto nyní rozhodla poděkovat posluchačům kampaní a ze situace komunikačně vytěžit, co se dá. Ideálně získat i nové posluchače.
Podle Jiřího Hošny, ředitele komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu, veřejnoprávní médium modifikovalo komunikační kampaň „Tváře Radiožurnálu“ a zohlednilo „nové postavení Radiožurnálu“ na rádiovém trhu. „Chtěli jsme využít příležitost a poděkovat našim posluchačům za jejich přízeň a zároveň nadále usilovat o zvýšení poslechovosti jednotlivých programů, podporu znalosti moderátorů a značky,“ sdělil Hošna.
Primárně jde o podporu Ranního Radiožurnálu, pořadu Host Lucie Výborné a Dopoledního Radiožurnálu s Hankou Shánělovou a Štěpánem Pokorným. Zároveň se moderátoři představují novým posluchačům, které stanice získala. „Cílem je také posílit návyky pravidelných i příležitostných posluchačů, které zpravodajství začalo zajímat zejména v souvislosti s aktuální covidovou krizí. Naší ambicí je samozřejmě i akvizice nových posluchačů,“ doplnil Hošna.
Detaily kampaně:
Název kampaně: „Děkujeme, že jste s námi“
Headline: Díky Vám jsme nejposlouchanější rádio
Nasazení: 1.Q – 2.Q 2021 (březen / duben)
Formáty: on-line a web, print, OOH, social (FB, YouTube, Instagram – nová videa a fotografie 6 moderátorů děkujících posluchačům)
Kreativa: in-house