Reklama
Megaboard

Zoot se vrací do Rumunska, vstupuje na chorvatský a slovinský trh

Módní e-shop Zoot vstupuje na tři evropské trhy najednou. Jedná se o Rumunsko, Chorvatsko a Slovinsko. Další e-shop skupiny Company New s názvem Different už působí v osmi zemích Evropy a ze zahraničí pochází kolem 70 procent jeho obratu. Zoot chce ve třech zmíněných zemích dosáhnout během letoška na obrat ve výši 85 milionů korun.

V Rumunsku firma začínala v roce 2015, ale vydržela tam jen tři roky. Poté se musela plně soustředit na potíže na českém trhu. Společnosti z této doby údajně zůstalo 100 000 zákazníků v databázi, sociální sítě a vcelku dobrá známost značky v hlavním městě Bukurešti.

„Obrovskou výhodou pro nás bylo, že jsme měli už prošlapanou cestu ze strany Differentu. Na celém projektu mě bavila ta startupová atmosféra, kde nic není problém. Máme i kompletně vybudovaný zákaznický servis, který ještě nebyl plně vytěžen Differentem, a tak Zoot začne využívat i tyto služby. Celým procesem expanze vlastně ukazujeme, že se nám podařilo dvě společnosti v rámci Company New propojit ve vcelku rychlém čase,“ uvádí Milan Polák, CEO Company New.

První fáze expanze začne vstupní komunikací o šíři sortimentu, který čítá 460 000 kusů skladem a 200 značek. Ve druhé fázi se společnost zaměří na komunikaci značky a ve třetí na hlavní konkurenční výhodu, což je síť Výdejen radosti a s ní spojená služba zkoušení rovnou při vyzvednutí. Počet výdejen na nových trzích zatím společnost nechtěla specifikovat, protože s partnery teprve jedná.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále