Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu ke zhlédnutí od značek napříč portfoliem ViacomCBS pro všechny věkové kategorie. Dostupná bude od 4. března ve Spojených státech, v Kanadě a zemích Latinské Ameriky, v Evropě se jí pak jako první dočkají severské země, a to 25. března. Další lokace budou postupně následovat.

ViacomCBS představil investorům svou streamingovou strategii. S využitím nabídky společnosti napříč volnými, prémiovými i placenými segmenty a jejími existujícími službami Pluto TV a SHOWTIME® vytvoří vzájemně propojený ekosystém, který završí velmi očekávané spuštění Paramount+ 4. března.

„V dnešním světě zábavního průmyslu je ViacomCBS jedinou mediální společností, která se plně realizuje na všech polích streamingových služeb – volně dostupných, prémiových i placených,“ říká Bob Bakish, President and Chief Executive Officer, Viacom CBS, a dodává: „Spuštění Paramount+ rozšiřuje naše strategické portfolio o širokou placenou službu, která divákům nabídne vše, co milují, na jednom místě.“

Reklama
Know

Paramount+ nabídne obsah napříč žánry pro diváky všech věkových kategorií. Soustředit se bude na původní tvorbu Paramount+, filmové trháky, obsah od SHOWTIME a dětský obsah od Nickelodeon a Nick Jr., ale katalog nabídne obsah od všech značek skupiny ViacomCBS (BET, CBS, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Paramount Pictures nebo Smithsonian Channel), včetně lokální tvorby napříč žánry, jako jsou reality show, komedie, dokumenty a filmy. Obsah bude doplněn i o pořady od třetích stran. Skladba pořadů bude vždy tvořena na míru danému trhu s důrazem na to, aby si na platformě každý člen rodiny našel to svoje. Hned v den spuštění bude pro diváky připraveno 5000 hodin ikonického obsahu, který bude s postupem času narůstat.

„Paramount+ je atraktivní a diferencovaná streamingová nabídka pro všechny diváky, která je postavena na ikonickém portfoliu diváky milovaných značek a ikonických franšíz, jako jsou SpongeBob a Star Trek. V kombinaci s Pluto TV a SHOWTIME® služba posílí náš streamingový ekosystém a poskytne nám zásadní konkurenční výhodu k dosažení našeho cíle – zásahu uživatelů napříč všemi platformami, ve všech cenových relacích, s kreativitou, obsahem a zkušenostmi, které jsou bezkonkurenční,“ říká Tom Ryan, President and Chief Executive Officer, ViacomCBS Streaming.

Na vybraných trzích uvede Paramount+ exkluzivní původní tvorbu – The Man Who Fell to Earth, Mayor of Kingstown, Guilty Party, Halo nebo The Offer – a nabídne rozsáhlou knihovnu ikonických pořadů ViacomCBS IP i úspěšné franšízy napříč žánry. Většina mezinárodních předplatitelů bude mít k dispozici i seriály od SHOWTIME®, jako jsou Dexter, Ray Donovan, Aféra, Your Honor, The Comedy Rule nebo Útěk z vězení v Dannemoře. Paramount+ současně nabídne některé z největších světových franšíz pro děti, jako SpongeBob v kalhotách, Želvy Ninja, Dora průzkumnice či Tlapková patrola, které doplní velmi očekávané novinky Kamp Koral a Nick Studios‘ Astronauts.

Cena měsíčního předplatného se bude na jednotlivých trzích mírně lišit, ale Paramount+ bude mezinárodním divákům dostupný za příznivou cenu. Předplatné se bude pohybovat od tří dolarů za měsíc. Služba bude dostupná online na ParamountPlus.com, na mobilních zařízeních a připojených televizních zařízeních pak v aplikaci Paramount+ (pro iOS, Android, Apple TV, Google TV a Amazon Fire TV).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)