Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Valentýnská kampaň Slevomatu: Láska nemá lockdown!

Obvykle nejprodávanější romantické pobyty, večeře či wellness nebudou letos možné. Slevomat proto připravil valentýnskou kampaň s claimem Láska nemá lockdown! S nadsázkou se vypořádává se zážitky v domácím prostředí.

„Letošní Valentýn nejspíš oslavíme doma. I tak ale je, na co se těšit. Zaměřili jsme se proto na vouchery s extra dlouhými platnostmi. Zákazníci si mohou pořídit pobyt, masáž nebo třeba degustační menu, a být v klidu, že zážitek stihnou využít po lockdownu,“ přiblížila brand manažerka Slevomatu Pavlína Štochlová.

Kampaň vznikla interně a účinkují v ní herci Anna Randárová a Richard Jaroslav Müller. Je vidět na sociálních sítích (Facebook, Instagram) nebo třeba na YouTube. Doprovází ji i tematická dárková stránka s výběrem nejoblíbenějších valentýnských dárků.

Reklama
Know

Popularitu svátku potvrzují loňská prodejní data Slevomatu. Nákupy vrcholí mezi 9. až 14. únorem. Mezi nejčastější dárky patří poukazy na pobyt (loni byla jejich průměrná hodnota o 600 koruny vyšší než o rok dříve, tedy 4 800 korun), následovaly masáže (průměrně za 750 korun) a drobné dárky jako květiny, čokolády a upomínkové předměty a s průměrnou útratou 600 korun, což je meziročně o 50 korun více.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)