Obvykle nejprodávanější romantické pobyty, večeře či wellness nebudou letos možné. Slevomat proto připravil valentýnskou kampaň s claimem Láska nemá lockdown! S nadsázkou se vypořádává se zážitky v domácím prostředí.
„Letošní Valentýn nejspíš oslavíme doma. I tak ale je, na co se těšit. Zaměřili jsme se proto na vouchery s extra dlouhými platnostmi. Zákazníci si mohou pořídit pobyt, masáž nebo třeba degustační menu, a být v klidu, že zážitek stihnou využít po lockdownu,“ přiblížila brand manažerka Slevomatu Pavlína Štochlová.
Kampaň vznikla interně a účinkují v ní herci Anna Randárová a Richard Jaroslav Müller. Je vidět na sociálních sítích (Facebook, Instagram) nebo třeba na YouTube. Doprovází ji i tematická dárková stránka s výběrem nejoblíbenějších valentýnských dárků.
Popularitu svátku potvrzují loňská prodejní data Slevomatu. Nákupy vrcholí mezi 9. až 14. únorem. Mezi nejčastější dárky patří poukazy na pobyt (loni byla jejich průměrná hodnota o 600 koruny vyšší než o rok dříve, tedy 4 800 korun), následovaly masáže (průměrně za 750 korun) a drobné dárky jako květiny, čokolády a upomínkové předměty a s průměrnou útratou 600 korun, což je meziročně o 50 korun více.