Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám

České internetové obchody ve dvou týdnech předcházejících svátku svatého Valentýna zaznamenaly výrazně zvýšenou poptávku po erotických deskových hrách. Podle společnosti Shoptet, největší tuzemské e-shopové platformy, byla o 60 % vyšší než v běžném období.

Letošní oslavy svátku zamilovaných (14. 2.) nabídnou vzhledem k aktuální situaci výrazně méně možností než v předchozích letech. Trávení Valentýna zejména v domácím prostředí potvrzují i data společnosti Shoptet. Podle nich se totiž v českých e-shopech v posledních dvou týdnech například zvýšila poptávka po erotických deskových hrách, a to o 60 % oproti běžnému období.

„V týdnech před Valentýnem každoročně evidujeme nárůst poptávky po erotických pomůckách, v letošním roce se k nim přidaly i deskové hry s touto tematikou. Odhadujeme také, že o víkendu stoupne až šestinásobně poptávka po rozvozu jídla z restaurací domů. Příliš jiných možností, jak strávit Valentýna jinak než doma, se letos nenabízí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Reklama

O třetinu vyšší poptávka po květinách

Mezi tradiční valentýnské dary patří také květiny, v jejichž objednávání prostřednictvím internetových obchodů dominují muži. Podle odhadů společnosti Shoptet letos poptávka po online objednání a následném doručení květin stoupne až o třetinu. „I prodeje květin budou s největší pravděpodobností následovat vzestupný trend online nákupů prakticky čehokoliv. Za poslední rok si lidé zvykli chodit do kamenných prodejen výrazně méně a nejinak je tomu i v případě květinářství,“ vysvětluje Miroslav Uďan. Opačný trend se letos týká valentýnských pobytů v tuzemsku i zahraniční, ale také romantických večeří, které byly v posledních letech velmi oblíbené. Aktuální situace však jejich zakoupení, a především realizaci prakticky znemožňuje.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)