Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mastercard proniká do esportové komunity

Kampaní zacílenou na hráče můžete zasáhnout velkou a zajímavou cílovou skupinu a zvýšit tak znalost značky.

Rozhodnutí společnosti Mastercard začít sponzorovat jednu z největších esportových lig u nás bylo vzhledem k jeho stávajícím sponzorským aktivitám logické, navíc v době, kdy se esport stal nejrychleji rostoucím odvětvím v oblasti zábavy. Online hry (vyjma hazardních) hrají v ČR alespoň jednou týdně téměř dva miliony uživatelů (zdroj: CZ Market data MML, Q2—Q3 2020).

To ale nebylo v loňském roce vše. Mastercard začala do esportu šlapat ve velkém a s pomocí agentury Good Game (partnerská agentura McCann Prague) se spojila s předním českým týmem eSuba a uzavřela spolupráci s jedním z herních streamerů Xnapym. Výsledky následné kampaně mluví samy za sebe.

Reklama
Know

Hitpoint winter

Mastercard je dlouhodobým globálním partnerem hry League of Legends (LoL), která se po celém světě řadí mezi ty nejoblíbenější. A tak byla nasnadě spolupráce s největší profesionální soutěží této hry i v České republice. Mastercard se stala hlavním partnerem zimní sezony Hitpoint ligy, ve které se utkalo osm profesionálních týmů. Mezi říjnem a prosincem se v rámci Hitpoint Winter odehrálo 11 hracích dní a dramatické finále sledovalo online 54 tisíc diváků.

Branding klienta byl umístěn na všech komunikačních kanálech od product placementu ve vysílacím studiu až po logo přímo v herním obraze. Kampaň zasáhla přes 350 tisíc diváků a mimo jiné přinesla velmi pozitivní feedback od herní komunity. Na stránkách ligy vznikla i klientská microsite s dotazníkem klienta zaměřeným na benefity platebních karet. Feedback byl až nečekaný, své odpovědi vyplnilo skoro šest tisíc respondentů.

Spolupráce s herním týmem

Součástí kampaně byla i spolupráce s předním herním týmem eSuba. Mastercard se objevila ve 110 příspěvcích na sociálních sítích tohoto týmu. Jen samotné oznámení spolupráce vidělo bezmála 180 tisíc lidí. Celá spolupráce pak dokonce vyvrcholila vítězstvím týmu v lize Hitpoint Winter a celkem doručila zásah (reach) 842 809 uživatelů (zhruba 1,4× více oproti odhadu).

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 22. února 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)