Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

H&M spolupracuje se značkou Lee. Nabízejí denim z odpadu

Módní řetězec H&M se spojil se značkou Lee a vznikla udržitelná denimová kolekce, která bude nabízena i v nadměrnějších velikostech. Kolekce naplno odstartuje v nabídce H&M 11. února a bude zahrnovat recyklované džíny z 80 procent tvořené z průmyslového odpadu a batohy z korku a papíru jacron, který má kožený vzhled.

„Máme velkou zodpovědnost změnit působ, jak je móda vyráběna a velká část té změny se realizuje s pomocí kolaborací, sdílení myšlenek a společného úsilí dosáhnout udržitelné budoucnosti. Spojením se značkou Lee ukazujeme, jak lze denim vyrábět lépe,“ uvedla CEO H&M, Helena Helmersson.

Na trh uvedené designy budou cílit na generaci Z a budou mít retro vzhled inspirovaný devadesátými léty. Tehdy byly rifle značky Lee nedílnou součástí šatníků teenagerů po celém světě.

Reklama
ČEZ

„Naše značka byla založena před více než 130 lety a už tehdy byly inovace středem zájmu,“ řekl prezident společnosti Lee, Chris Waldeck.

H&M také potvrdila, že se podělí o data z pohledu životního cyklu zboží, kde u každého kousku oděvu ukáže spotřebu vody, energii a produkci CO2.

V polovině ledna zažil řetězec kritiku pro nedostatečnou škálu velikostí, aktuální řada s Lee tedy bude nabízena až do velikosti 4XL.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)