Reklama
Megaboard

H&M spolupracuje se značkou Lee. Nabízejí denim z odpadu

Módní řetězec H&M se spojil se značkou Lee a vznikla udržitelná denimová kolekce, která bude nabízena i v nadměrnějších velikostech. Kolekce naplno odstartuje v nabídce H&M 11. února a bude zahrnovat recyklované džíny z 80 procent tvořené z průmyslového odpadu a batohy z korku a papíru jacron, který má kožený vzhled.

„Máme velkou zodpovědnost změnit působ, jak je móda vyráběna a velká část té změny se realizuje s pomocí kolaborací, sdílení myšlenek a společného úsilí dosáhnout udržitelné budoucnosti. Spojením se značkou Lee ukazujeme, jak lze denim vyrábět lépe,“ uvedla CEO H&M, Helena Helmersson.

Na trh uvedené designy budou cílit na generaci Z a budou mít retro vzhled inspirovaný devadesátými léty. Tehdy byly rifle značky Lee nedílnou součástí šatníků teenagerů po celém světě.

„Naše značka byla založena před více než 130 lety a už tehdy byly inovace středem zájmu,“ řekl prezident společnosti Lee, Chris Waldeck.

H&M také potvrdila, že se podělí o data z pohledu životního cyklu zboží, kde u každého kousku oděvu ukáže spotřebu vody, energii a produkci CO2.

V polovině ledna zažil řetězec kritiku pro nedostatečnou škálu velikostí, aktuální řada s Lee tedy bude nabízena až do velikosti 4XL.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále