Krizi navzdory. Obrat české módní e-commerce loni rostl na 31,31 miliard

Obrat módní e-commerce byl v loňském roce 31,31 miliard korun, navzdory koronaviru si tak meziročně polepšil o 14 % (očekávalo se 11 %). Celý módní trh však zaznamenal pád o 9,83 %. Vyplývá to z výzkumu Fashion (Re)search módního vyhledávače Glami.

Rok 2020 se i v módním světě nesl v duchu pandemie. Do popředí nejvyhledávanějšíhch produktů se dostaly roušky. Největší meziroční nárůst v objednávkách byl pak na základě množství objednávek zaznamenám v kategoriích oblečení na spaní (+105 %), spodní prádlo (+67 %), teplákové soupravy (+66 %) a župany (+60 %).

Křivka vývoje online tržeb kopíruje vývoj pandemického roku 2020.

Dle návštěvnosti webu byl v roce 2020 nejúspěšnější e-shop About You. Od loňského roku si polepšilo o jedno pozici, což ho posunulo na samý vrchol žebříčku, kde za sebou nechalo Sportisimo. To se kvůli Zalandu na druhé příčce a Bonprix na třetí posunulo hned o tři místa. Nováčkem v žebříčku se stalo Tchibo, které se vyhouplo na 7. pozici. Z nejlepší destíky 10 kvůli němu vypadl Urbanstore. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist