Na stránce mojehbopribehy.cz si může každý vytvořit vlastní trailer z uplynulého roku. Kampaň poběží ještě asi dva týdny.
Díky spolupráci mezi HBO, českým startupem Motionlab a agenturou Konektor Social si může každý na internetové stránce www.mojehbopribehy.cz po naklikání pár možností z předvýběru vytvořit vlastní personalizované video z uplynulého roku 2020. Během pár minut je k dispozici vtipný trailer sestříhaný z útržků seriálů běžících na HBO a ilustrující loňský covidem poznamenaný rok.
„Hledali jsme zajímavou formu kampaně, do níž bychom dali personalizovaný trailer pro rozšíření tradiční vánoční kampaně, kterou HBO pravidelně o dělá. Poohlíželi jsme se na českém trhu, kdo by něco podobného vytvořil, spolupráce se domlouvala několik měsíců. Zatím tato celoevropská kampaň předčila očekávání, “ uvedl na dotaz MAM ředitel Konektor Social Rudolf Kvíz. Společnost Two.do vytvořila příslušné weby pro jednotlivé země v rámci Evropy. Kampaň poběží ještě nejméně týden či dva.