Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Garden Gourmet v kampani oslovuje všechny „planetariány“

Nová kampaň značky Garden Gourmet vyzdvihuje chuť produktů a jejich nízkou uhlíkovou stopu. K vidění bude v televizi, na YouTube, ve formě on-line bannerů, i na všech sociálních sítích, kde budou prezentovány čtyři výzvy s ekologickými tématy s cílem stát se #planetariánem. Hlavním ambasadorem je Ben Cristovao, který se značkou dlouhodobě spolupracuje.

Spot ukazuje, že bezmasé produkty značky Garden Gourmet jsou natolik chutné a udržitelné, že zmizí (téměř) beze stopy. Na jídle si podle kampaně pochutnají vegetariáni, flexitariáni i „deluxetariáni“. „Ať jste vegetariáni, flexitariáni nebo třeba čilitariáni, na tom nezáleží, věříme, že vám naše produkty budou chutnat, a nejen to. V naší kampani chceme upozornit také na nízkou uhlíkovou stopu, a tedy menší dopad na naši planetu, kterou rostlinné alternativy oproti masu představují. Například u našeho veganského Sensational Burgeru se při výrobě vyprodukuje o 75 procent méně CO2, než u jeho masového protějšku,“ říká Zuzana Magálová, brand manažerka Garden Gourmet.

Kromě TV spotu bude kampaň doprovázena sérií výzev rozdělených do čtyř témat na českýchslovenských facebookových stránkách Garden Gourmet. Formou stories i klasických příspěvků budou zveřejňovány tipy, jak si zpestřit jídelníček, nahradit v něm maso, neplýtvat, zpracovávat zbytky potravin a lépe využívat obalový materiál. Cílem bude stát se #planetariánem a snížit dopady každodenního života na životní prostředí.  V rámci Instagramu odstartuje komunikaci Ben Cristovao, dlouhodobý ambasador značky. V plánu je i spolupráce s dalšími influencery.

Reklama

Detaily kampaně:

Klient: Garden Gourmet (Nestlé)

Nasazení spotu: 25. prosince 2020 – únor 2021

Komunikace na sítích: leden 2021 – únor 2021

Obsah a strategie: Triad Advertising

TV spot: Triad Advertising/Grey a Media Monks

Sociální sítě: Triad Adveetising/StoryTLRS.

PR: Bison & Rose

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)