Nová kampaň značky Garden Gourmet vyzdvihuje chuť produktů a jejich nízkou uhlíkovou stopu. K vidění bude v televizi, na YouTube, ve formě on-line bannerů, i na všech sociálních sítích, kde budou prezentovány čtyři výzvy s ekologickými tématy s cílem stát se #planetariánem. Hlavním ambasadorem je Ben Cristovao, který se značkou dlouhodobě spolupracuje.
Spot ukazuje, že bezmasé produkty značky Garden Gourmet jsou natolik chutné a udržitelné, že zmizí (téměř) beze stopy. Na jídle si podle kampaně pochutnají vegetariáni, flexitariáni i „deluxetariáni“. „Ať jste vegetariáni, flexitariáni nebo třeba čilitariáni, na tom nezáleží, věříme, že vám naše produkty budou chutnat, a nejen to. V naší kampani chceme upozornit také na nízkou uhlíkovou stopu, a tedy menší dopad na naši planetu, kterou rostlinné alternativy oproti masu představují. Například u našeho veganského Sensational Burgeru se při výrobě vyprodukuje o 75 procent méně CO2, než u jeho masového protějšku,“ říká Zuzana Magálová, brand manažerka Garden Gourmet.
Kromě TV spotu bude kampaň doprovázena sérií výzev rozdělených do čtyř témat na českých i slovenských facebookových stránkách Garden Gourmet. Formou stories i klasických příspěvků budou zveřejňovány tipy, jak si zpestřit jídelníček, nahradit v něm maso, neplýtvat, zpracovávat zbytky potravin a lépe využívat obalový materiál. Cílem bude stát se #planetariánem a snížit dopady každodenního života na životní prostředí. V rámci Instagramu odstartuje komunikaci Ben Cristovao, dlouhodobý ambasador značky. V plánu je i spolupráce s dalšími influencery.
Detaily kampaně:
Klient: Garden Gourmet (Nestlé)
Nasazení spotu: 25. prosince 2020 – únor 2021
Komunikace na sítích: leden 2021 – únor 2021
Obsah a strategie: Triad Advertising
TV spot: Triad Advertising/Grey a Media Monks
Sociální sítě: Triad Adveetising/StoryTLRS.
PR: Bison & Rose