Dočkají se Češi vítězství? WorldMedia Festival Awards mají uzávěrku přihlášek

Do mezinárodních festivalů pro komunikační média je možné posílat práce do 31. ledna. Otevřené jsou dvě soutěže – Television & Corporate Media Awards a Tourism & Travel Media Awards. Pokrývají audiovizuální, tiskovou i online produkci.

Letos se bude konat už 22. ročník hamburské mezinárodní soutěže Television & Corporate Media Awards a 9. ročník Tourism & Travel Media Awards, které pořádá německá společnost Intermedia. Obě oceňují kampaně a televizní tvorbu. Hlásit je možné práce vytvořené po 1. lednu 2018, v případě audiovizuálních děl v maximální délce 90 minut.

Loňský ročník Television & Corporate Media Awards ovládl přírodovědný dokument Bílí vlci – duchové Arktidy (White Wolves Ghosts of the Arctic) přihlášený německou produkční společností Gulo Film a vytvořený pro DocLights. Tento film mimo jiné uspěl i v Česku: v roce 2018 získal čestné uznání poroty T-Film Ostrava nebo například ocenění za nejlepší středoevropský snímek na soutěži Ekofilm.

Loni se žádná tuzemská práce neumístila. Zatím poslední česká stopa v oceněních pro Televizi a korporátní média je z roku 2017, kdy byl oceněn pro zákazníky určený web Škoda Storyboard společnosti Škoda Auto. Vytvořila ho ale a do soutěže přihlásila německá agentura C3 Creative Code and Content.

V případě Tourism & Travel Media Awards se zase v roce 2019 „blýskla“ česká agentura InCUBE interactive, která se podílela na projektu #PlaygroundAustria, za nímž stála a do soutěže ho přihlásila rakouská Österreich Werbung.

Festivaly udělují vedle možné Grand Prix i speciální ocenění jako Magic Waves za nejlepší originální hudbu, Magic Eye za nejlepší kameru, Global Awarness za práci upozorňující na poškozování životního prostředí či společnosti, a Hand in Hand za projekt ukazující aktivity jednotlivců, organizací či veřejné správy, které mají pozitivní celospolečenské dopady.

Letos pak bylo několik kategorií soutěže Television & Corporate Media Awards rozšířeno o podkategorie týkající se témat, jenž souvisí s pandemií covid-19. Přibyly i podkategorie krátkých filmů (do 40 minut).

Vítězové budou o úspěchu informování v první polovině dubna. Slavnostní předávání spolu s přehlídkou prací pak mělo proběhnout 27. a 28. května v Hamburku, na webu soutěží je ale prozatím informace, že byla tato událost zrušena.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC