Dentsu Czech Republic v letošním roce mění svojí vnitřní organizaci. Děje se tak na základě strategie Dentsu International. Podle té budou nadále podporovány jen celosvětově působící mediální agentury v rámci skupiny.
Jak podotýká Petr Chajda – CEO Dentsu pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko: „Cílem jednotlivých kroků restrukturalizace je zpřehlednění struktury pro klienty a vytvoření co nejlepšího portfolia služby napříč všemi trhy.“
S mediální agenturou Dentsu X se tak spojuje agentura Vizeum. Dentsu X se bude dle slov ředitelky Pavly Hajnové i nadále zaměřovat na propojování klasických mediálních postupů s těmi novými.
V rámci restukturalizace také vzniká nové oddělení Strategického komunikačního poradenství v rámci mateřské společnosti Dentsu Czech Republic. Toto poradenství bude založené na kombinaci hloubkové analýzy dat a kreativního přístupu k řešení strategických výzev stojících před klienty. Na pozici ředitelky tohoto oddělení nastoupí Šárka Štěpánová, dosavadní ředitelka agentury Vizeum.