Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Asociace public relations (APRA) otevírá již šestnáctý ročník oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Vedle 31 soutěžních kategorií se mohou soutěžící těšit na workshop s nejlepšími projekty loňského ročníku. Partnerem letošního ročníku se nově stávají Česká centra. Uzávěrka přihlášek je 21. března, vyhlášení výsledků se uskuteční 17. června.

Soutěžící mohou své projekty přihlašovat do kategorií rozčleněných do čtyř skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie, Komunikační nástroje a Řízení kampaní. Už v loňském roce se prostor pro soutěžní klání rozšířil z původních 22 na 31 kategorií. „Reagovali jsme na podněty soutěžících, hodnotitelů a také na vývoj oboru public relations. Soutěžní kategorie jsme upravili a rozšířili zejména v oblasti komunikačních nástrojů a osobností v PR,“ popisuje změny Michal Hoblík, člen výkonné rady APRA.

„I letos tak například oceníme práci tiskových mluvčí, kteří získají speciální cenu v podkategorii tiskový mluvčí státní správy a tiskový mluvčí soukromého sektoru,“ doplňuje výčet kategorií Hoblík. Mluvčí budou nominováni odbornou veřejností prostřednictvím nominačního formuláře a jejich kvality bude hodnotit porota složená ze zástupců médií a předních odborníků na PR a marketing.

Reklama
ČEZ

Profesní soutěž Lemur je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Letošní novinkou v soutěži je partnerství s Českými centry, jejichž síť tvoří 25 poboček v zahraničí. Jejich prostřednictvím bude slavnostní předávání ocenění a vyhlášení výsledků přenášeno do zahraničí. „Posláním Českých center je prezentace naší země v zahraničí a oblast public-relations je tudíž hlavním předpokladem pro jeho naplnění. Partnerství s renomovanou českou soutěží LEMUR představuje logické propojení našich aktivit v této oblasti a věřím, že se nám tímto počinem podaří nastartovat úspěšnou spolupráci,“ uvedl Ondřej Černý, generální ředitel Českých center.

Uzávěrka přihlášek do letošního ročníku soutěže je 21. března, výherci budou oceněni na slavnostním večeru, který proběhne 17. června.

Od pondělí 25. ledna budou otevřeny přihlášky na workshop Jak vyhrát Lemura. „Jeho účastníci budou mít možnost nakouknout pod pokličku nejzajímavějších loňských projektů, načerpat inspiraci a získat přehled o trendech v oboru,“ upřesňuje obsah workshopu Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka APRA. „Dále se také dozvědí rady a tipy, jak správně zpracovat přihlášku, aby měl projekt co největší šanci na úspěch,“ doplňuje Pavla Mudrochová. Na workshopu se rovněž představí nejúspěšnější projekt soutěže Young Lions, kterou APRA podporuje a v loňském roce se stala i jejím partnerem. Workshop proběhne ve středu 26. února.

Partnery letošního ročníku jsou Česká centra, ForEvent, STEMMARK a Young Lions. Mediálními partnery se staly oborový časopis Marketing & Media a služba Protext ČTK.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)