Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt a Pošli recept. Chce se více soustředit na své webové projekty a vybrané tituly. Zároveň se rozhodlo své nákupní a slevové dny sjednotit pod značku Dny Marianne a ty kromě podzimu pořádat i na jaře. Jarní Dny Marianne by měly mít premiéru už v dubnu.

„Především jde o přesun stávající nákupní akce Shopping Fever pod zavedenou značku Dny Marianne, snahu o sjednocení komunikace a posílení této eventové značky v pozici leadera na trhu,“ uvedla Matina Krátká, obchodní ředitelka Burda International CZ.

Dva nákupní eventy, jeden na jaře a druhý na podzim, podle vydavatelství lépe reflektují přirozenou nákupní sezónnost. Firma chce také podpořit drobné obchodníky. „Je to i snaha vyjít vstříc a usnadnit post-covidovou situaci maloobchodníkům. Jsme spíše optimisti a věříme, že situace okolo pandemie se v jarních měsících zlepší natolik, že akce bude moci proběhnout a bude jednoznačně pozitivním impulzem pro obchodníky i pro čtenáře,“ uzavřela Krátká.

Reklama
Know

Dny Marianne každoročně odstartují podzimní nákupní horečku, v loňském roce je ale poznamenala koronakrize. Covid zapříčinil nižší účast v obchodech, a naopak velký nápor v e -shopech. Při posledních Dnech Marianne lidé více než dříve uplatňovali kupony v obchodech s nábytkem a bytovými doplňky, což souvisí s tím, že Češi tráví více času ve svých domovech.

„Dny Marianne jsou v českém retailu legendou. Tím, že jsme jejich součástí, můžeme upozornit na naše akční nabídky širokou škálu zákazníků. Ale například Black Friday nevyužíváme,“ řekla už dříve MAM marketingová ředitelka Asko, Andrea Štěpánová.

Do posledních Dní Marianne se zapojilo více než šest tisíc kamenných obchodů, prodejen a e -shopů, ve kterých mohli účastníci uplatnit bezmála sedm stovek slevových nabídek. To meziročně představuje nárůst o více než tři procenta, především díky většímu zájmu e -shopů (40 procentní nárůst). Z auditovaných výsledků časopisu Marianne v roce 2019 vyplývá, že vydání s kuponovou knížkou navýší prodeje v průměru téměř o trojnásobek. U titulu Marianne Bydlení se prodej prakticky zdvojnásobí.

Konkurenční slevové akce má i vydavatelství Mafra pod názvem Nákupy Ona DNES. Dvakrát ročně pořádá Nákupní dny i vydavatelství VLM v rámci svého regionálního Deníku.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)