Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk vyrostl trojnásobně

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další investice i vlastní privátní značky.  

Oproti roku 2019 se tržby z 1,3 miliardy navýšily o čtyřicet procent, EBITBA má dosáhnout 80 milionů korun. Loni společnost rozšířila nabídku o drogistické výrobky a kategorii péči o domácnost a spustila vlastní přepravu zboží. 

„Investovali jsme desítky milionů do navýšení kapacit skladů, vlastní dopravy i technologií a v neposlední řadě i do našich kamenných prodejen, kterých jsme loni otevřeli šest,“ vypočítává Pavel Vopařil, CEO Bonami. Podle něj půjde veškerý zisk na další investice a rozvoj. Novinkou v sortimentu budou privátní značky Bonami, které zákazníci budou moci poznat v kategoriích nábytku i textilu či nové kategorie zboží. 

„V loňském roce jsme se přesvědčili, že naše strategie funguje, a chceme v ní proto pokračovat i nadále, a to nejen v ČR, ale i na dalších trzích, kde působíme. Jakmile situace dovolí, máme v plánu otevřít další prodejny v zahraničí,“ doplňuje Vopařil. Vlastní přepravu zboží chce značka rozšířit ze stávajících tří zemí na všechny trhy, aktuálně kromě Česka působí na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Polsku. V Praze chce navíc otevřít velký showroom, který má sloužit jako inspirace pro zákazníky i možnost si zboží vyzkoušet osobně. 

Bonami patřící do stáje české investiční skupiny Miton a funguje na trhu od roku 2013.  

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia