Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další investice i vlastní privátní značky.
Oproti roku 2019 se tržby z 1,3 miliardy navýšily o čtyřicet procent, EBITBA má dosáhnout 80 milionů korun. Loni společnost rozšířila nabídku o drogistické výrobky a kategorii péči o domácnost a spustila vlastní přepravu zboží.
„Investovali jsme desítky milionů do navýšení kapacit skladů, vlastní dopravy i technologií a v neposlední řadě i do našich kamenných prodejen, kterých jsme loni otevřeli šest,“ vypočítává Pavel Vopařil, CEO Bonami. Podle něj půjde veškerý zisk na další investice a rozvoj. Novinkou v sortimentu budou privátní značky Bonami, které zákazníci budou moci poznat v kategoriích nábytku i textilu či nové kategorie zboží.
„V loňském roce jsme se přesvědčili, že naše strategie funguje, a chceme v ní proto pokračovat i nadále, a to nejen v ČR, ale i na dalších trzích, kde působíme. Jakmile situace dovolí, máme v plánu otevřít další prodejny v zahraničí,“ doplňuje Vopařil. Vlastní přepravu zboží chce značka rozšířit ze stávajících tří zemí na všechny trhy, aktuálně kromě Česka působí na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Polsku. V Praze chce navíc otevřít velký showroom, který má sloužit jako inspirace pro zákazníky i možnost si zboží vyzkoušet osobně.
Bonami patřící do stáje české investiční skupiny Miton a funguje na trhu od roku 2013.