Reklama
Megaboard

Bohempia, česká značka módy z konopí, otevírá pobočku v Japonsku

Česká módní značka Bohempia, která působí na poli udržitelné módy, expanduje na zahraniční trhy. Letos spustila vlastní e-shopy v USA a Japonsku, kde na jaře otevře i obchod. Půjde tak o její první kamennou pobočku v zahraničí.

„Příležitosti v rámci expanze jsou obrovské a v Bohempii se je snažíme využít i navzdory poměrně špatnému businessovému roku 2020. USA bylo velkým testem, zda vše zvládneme logisticky a časově zprocesovat, a vyšlo to. Dalším krokem byl vstup do Japonska a výhledově nás čeká i Slovensko a další trhy v Evropě,“ říká zakladatel značky Bohempia, která vyrábí oblečení a obuv pouze z udržitelných materiálů, Tomáš Rohal.

Právě japonský trh se stal druhou zemí, kam Bohempia na podzim roku 2020 expandovala a spustila online obchod pod názvem Bohempia Japan. Na jaře letošního roku bude následovat avizované otevření kamenné pobočky, a to v šestém největším japonském městě Fukuoka. Pro značku půjde o zcela první fyzickou prodejnu v zahraničí.

„Japonský trh se vyznačuje rychlým tempem růstu. Udržitelná móda je na vzestupu a s tím strmě vzrůstá i obliba udržitelného životního stylu. Konopný textil je zde velmi oblíbený, a dokonce je součástí náboženského směru Šiontismu. I proto věříme, že náš vstup právě sem bude úspěšný. Expanzi považujeme za důležitý motor k růstu a chceme tak motivovat i další značky, nebát se a trochu zariskovat,“ vyzývá Tomáš Rohal.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále