Skupina tvůrců Intuitive Production pod vedením producenta Petra Štulíře získala 26. listopadu 2020 ocenění stříbrný Delfín v hlavní kategorii Corporate Image Films na mezinárodním festivalu firemních filmů Cannes Corporate Media & TV Awards za imageový spot „Dance of Promedica“.
Režisérem oceněného imageového video spotu „Dance of Promedica“ pro distribuční společnost Promedica Praha Group je Jan Hecht. „Příběh spotu je netradičně odvyprávěn v pohybově-tanečním jazyce. Ponechává tak divákovi prostor pro vlastní fantazii. Naší snahou navíc bylo povýšit video na umělecké dílo, které by cílová skupina – zdravotničtí profesionálové – mohla vnímat jako oslavu svého poslání,“ sdělil režisér.
V soutěži bylo letos v nejrůznějších kategoriích přihlášených celkem 844 krátkých filmů, spotů a videí ze 41 zemí světa. Ceny „Cannes Corporate Media & TV Awards“ každoročně oceňují nejlepší firemní filmy na světě, online média, dokumenty a reportáže v jednom z nejvýznamnějších světových filmových center – francouzském Cannes.
„Stříbrného ocenění v mezinárodní soutěži korporátních filmů si velmi vážím. Těší mne, že jsme obstáli v tak velké zahraniční konkurenci, i to, že jsme – pokud vím – zatím jedinou českou produkcí, která byla v historii festivalu korporátních filmů v Cannes oceněna,“ sdělil producent Petr Štulíř. „Zároveň bych chtěl poděkovat společnosti Promedica za jejich osvícený přístup při tvorbě spotu i veškerou podporu,“ doplnil závěrem.
„Z prestižního ocenění v Cannes mám opravdu velikou radost. V první řadě chci poděkovat generálnímu řediteli Pavlu Hanušovi za progresivní přístup k firemní komunikaci. Dále děkuji Intuitive Production za perfektní koncept, skvělou organizaci natáčení a celému štábu za precizně odvedenou práci,“ uvedla Nicole Beyerová, vedoucí marketingu společnosti Promedica Praha Group.
O zlaté ocenění se ve stejné kategorii dělilo pět německých firem a agentur: Tüv Nord Group, Al Dente Entertainment, Element E Filmproduktion , Cinecore Motion Pictures.