Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Extra Publishing i Valora Investment nabízejí za Puntík a Tečku bezmála 900 tisíc

AKTUALIZOVÁNO Vedle týdeníku Euro vydavatelství Mladá frontanevychází ani dětské tituly Puntík a Tečka. A tento fakt vzbuzuje na sociálních sítích velké emoce rodičů, jejíchž děti na časopisu „vyrostly“. Někteří se dokonce nabízí, že přispějí na jeho vydání, případně navrhují vydat se cestou crowdfundingu. O převzetí titulu včetně redakce projevilo zájem vydavatelství Extra Publishing, které nabízí 850 tisíc korun. Přihlásila se i firma Valora Investment. Ta aktuálně nabízí o 20 tisíc korun víc.

„Milí čtenáři, v těchto dnech k vám mělo zavítat nové (vánoční) číslo Puntíku. V redakci jsme jej, jako každý měsíc, s nadšením a láskou vyrobili a odevzdali do tiskárny. Vždy jsme udělali vše pro to, abychom splnili závazek našim čtenářům, a nikdy jsme si nedovedli představit, že by tomu mělo být jinak. Puntík se za tři roky vypracoval z nuly na nejprodávanější dětský časopis na našem trhu, což je naprosto ojedinělé. Patří za to dík hlavně vám, našim čtenářům. I přesto, že si časopis vedl takto skvěle, další číslo zatím není (a pravděpodobně ani nebude) vytištěno. Své malé čtenáře se snažíme vzdělávat a vychovávat tak, aby věřili ve spravedlnost a v to, že má smysl snažit se o dobré věci. Občas se ale bohužel dějí i věci, které jsou hodně nefér. Nám (redakci a autorům či ilustrátorům, kteří za svou práci nedostali zaplaceno) i vám (našim čtenářům, dokonce těm nejmenším – vašim dětem) se teď taková věc přihodila. Nepřeháníme, když napíšeme, že nám tato situace doslova rve srdce.

I tak se nevzdáváme a hledáme cestu, jak alespoň částečně kompenzovat společné ztráty. A jak zařídit, abychom se mohli prostřednictvím časopisu v budoucnu opět potkávat,“ píše se ve stanovisku redakce na Facebooku.

Reklama
MMcite

K oznámení se na sociální síti sešlo zatím bezmála 500 komentářů. Tereza Vlčková například napsala: „Myslím, že kvalitnější časopis pro nejmenší děti na našem trhu není. Mohli by tedy čtenáři udělat něco pro to, aby mohl dál vycházet?“ Jiřina Bogdanová zase píše: „Třeba by pomohla nějaká Hithit kampaň na obnovu vydávání? Určitě by ji plno rodičů podpořilo, máme časopis rádi.“

Konkrétní nabídka přišla od vydavatelství Extra Publishing: „Máme zájem o koupi aktiv, závazků, či části závodu společnosti Mladá fronta spočívající ve vydávání časopisů Puntík, Maminčin Puntík a Tečka. Máme zájem pokračovat ve vydávání časopisů v jejich stávající podobě, se stávajícím tvůrčím a autorským týmem,“ napsal. Za ochranné známky, domény, aktiva a závazky nabídl cenu 850 tisíc korun, ale pouze do 21. prosince letošního roku.

Ozvala s také firma Valora Investment: Celkově za odkup ochranných známek, domén a webů, stránek na sociálních sítích, registrací, předplatitelských databází, práv duševního vlastnictví a dalších aktiv navrhujeme kupní cenu ve výši 870 000 korun,“ píše jednatel společnosti Jakub Lichnovský. Nabídka Valora Investment platí rovněž pouze do 21. prosince 2020.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)