Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mall.cz představil nový komunikační koncept se slonem

Mall.cz startuje svůj nový komunikační koncept se sloním hrdinou. Vánoční kampaň Mall.cz má název „Malé i velké radosti pro všechny“.

V první části kampaně stojí slon před prvním velkým úkolem najít ten nejlepší dárek pro malou holčičku, které se rozbila její oblíbená hračka. I přesto, že je opravdový expert na nakupování, v Mall.cz pracuje už velmi dlouho a sortiment zná jako své boty, u holčičky opravdu neví. Slon postupně ukazuje Mall.cz jako místo se širokou nabídkou, kde malé i velké radosti najdou opravdu všichni. Zároveň se se zákazníky dělí i o úspěch v hledání dárku. Zda se mu to podaří, se diváci dozvědí v závěrečné části kampaně, kterou e-shop spustí 16. prosince.  

Zdroj:MALL

„Mallu dlouhodobě chyběl skutečně distinktivní prvek, proto jsme hledali charakter, ke kterému si zákazníci vybudují pozitivní vztah a který nám s nimi pomůže zábavnou a neotřelou formou komunikovat,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel Mall a doplňuje: „Náš charakter je dlouholetý zaměstnanec Mall.cz, který svou práci miluje nadevše. Zná ve firmě každý kout, každý produkt i každou akci a za každým jeho kouskem najdou zákazníci vždy užitečnou informaci. Je nadšený a dobrosrdečný a pro zákazníky by se doslova rozkrájel, proto věříme, že si je získá.“​

Reklama
MMcite

Kreativní koncept a animované spoty vznikly spoluprací marketingového týmu Mall.cz s kreativním ředitelem Pavlem W. Přibylem a produkcí internetové televize Mall.TV. Animaci vytvořil Radovan Surý s animačními studii BareBear production a PFX. V televizi budou vždy nasazeny dva spoty: brandový o délce 30 vteřin a taktické produktové spoty se stopáží 20 vteřin. Hudební podkres vytvořilo hudební studio IAMVILIAM. Spoty jsou k vidění na kanálech Prima Group. Kampaň je 360stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace na více než 700 výdejních místech a Mall Shopech.

Detaily kampaně:

  • nasazení: 1.-23. prosince 2020
  • kreativní koncept: in-house ve spolupráci s kreativním ředitelem Pavlem W. Přibylem
  • produkce: Mall.TV
  • animační producent: Radovan Surý
  • animace: BareBear production a PFX
  • hudba: IAMVILIAM
  • voiceover a hlas slona: Michal Holán
  • mediamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)