Makro spouští službu Klikni a vyzvedni. Zákazníkovi připraví zboží personál

Velkoobchod Makro Cash & Carry ČR představuje novou službu Klikni a vyzvedni. Dostupná je od pondělí 7. prosince na všech třinácti prodejnách v České republice.

Služba Klikni a vyzvedni funguje následovně: zákazník si po přihlášení do rozhraní vybere zboží, které vloží do virtuálního košíku, následně si zvolí preferované časové okno pro vyzvednutí svého nákupu na vybrané prodejně a v daný čas si pak pro něj přijede. Minimální hodnota objednávky činí 1 500 Kč bez DPH a platba probíhá kartou na výdeji.

Nová služba je k dispozici pro všechny registrované zákazníky. Registraci musí každý zájemce provést osobně na prodejně, kde bude službu využívat. Zde získá své přístupové údaje do distribuční platformy M-objednávka, prostřednictvím které následně realizuje své nákupy.

„S přicházejícím rozvolňováním vládních opatření a vánoční špičkou očekáváme větší nápor našich zákazníků. Plánujeme proto určité kroky, kterými chceme zajistit co nejpohodlnější a nejbezpečnější vánoční nákup. Jedním z nich je také služba Klikni a vyzvedni, jejíž spuštění jsme plánovaně směřovali na předvánoční čas, abychom našim zákazníkům poskytli možnost bezpečného, téměř bezkontaktního nakupování, bez nutnosti návštěv vnitřních prostor prodejen,“ komentuje spuštění služby Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makro.

Pilotní testování služby Klikni a vyzvedni proběhlo na prodejně v Praze-Průhonice, ostrý provoz na všech prodejnách velkoobchodu byl zahájen v pondělí 7. prosince. Na spuštění navázala také cílená digitální kampaň. Kromě sociálních médií je ke komunikaci využit také web a mailing určený především zákazníkům.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia