U příležitosti celosvětového svátku dárcovství Giving Tuesday vytvořila emotivní kampaň pro neziskovou organizaci Dobré víly dětem. Upozorňuje na to, že více jak osm tisíc dětí nemůže strávit Vánoce se svými blízkými.
„Chtěli jsme na příbězích dětí, které prošly peklem a následně normálním životem, ukázat, jak důležitý je osobní přístup, pozornost a láska. Věříme, že vyprávění, které uslyšíte, donutí rodiny s dětmi k diskusi a třeba přijdou na to, jak se zapojit. Ne všechny vánoční příběhy jsou totiž veselé, taková je bohužel realita,“ říká Jan Coufal ze společnosti Czech Promotion, který přišel s nápadem na vytvoření předvánočních spotů.
Organizace Dobré víly dětem už šestým rokem pomáhá více než stovce dětí ze čtyř středočeských dětských domovů. Setkávají se s tamními dětmi každý týden a znají příběh každého z nich. „Díky tisíci hodinám strávených v dětských domovech, jsme vyslechli nespočet vyprávění. Syrové příběhy Mily a Rudy, které jsme se během adventu rozhodli prezentovat českým divákům, je symbolizují,“ uvedla ke kampani zakladatelka organizace Angelika Nevěřilová a dodává: „Věříme, že ostrý kontrast mezi nelehkými osudy a vánoční atmosférou povede k zamyšlení nad životními příběhy dětí v ústavní péči.“
Kampaň byla spuštěna v rozhlasovém a televizním vysílání 1. prosince na Světový den dárcovství. Cílem kampaně je upozornit na tisíce dětí v ústavní péči a možnost finanční podpory pro organizaci Dobré víly dětem, která tak bude moci věnovat svou pozornost, čas a lásku ještě více dětem i v dalších dětských domovech. Diváci mohou organizaci podpořit rychlým zasláním DMS nebo jinými způsoby, které najdou na webu dobrevily.cz.