Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Billa vstupuje do menších měst s novým formátem

Řetězec Billa dnes otevřel svoji první prodejnu v konceptu Billa Denně čerstvá v obci Strašice u Rokycan.

První obchod Billa Denně čerstvá je pilotním a zároveň testovacím projektem, který Billa otevírá v obci s počtem obyvatel do 3 000 obyvatel. Má být ovšem k nerozeznání od větších obchodů.

„Billa Denně čerstvá je prvním z projektů tohoto formátu, který v České republice spouštíme. Těší nás, že se díky němu můžeme přiblížit zákazníkům i v menších obcích a městech, kteří do našich prodejen musejí jinak cestovat desítky kilometrů.“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR.

Reklama
Abovalve

Na prodejní ploše s rozlohou 600  m2 nabídne strašická Billa zákazníkům až 3 500 artiklů. Jde o 240. prodejnou, kterou společnost provozuje v České republice.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)