Společnost Albert letos poprvé veřejně spouští vlastní zaměstnaneckou kampaň, jejíž komunikační strategii připravila pražská VCCP. V předvánočním čase vyzdvihuje nepostradatelnost svých lidí a děkuje jim za to, jak obětavě se vyrovnávají s výzvami letošního roku.
Kampaň je nasazená od 30.11. 2020 v TV, onlinu, OOH, printu, v instoru a v interních kanálech Albertu. Řetězec v ní zdůrazňuje, jak klíčoví jsou pro naplnění mise firmy právě její zaměstnanci a děkuje všem 17 tisícům zaměstnanců za odvedenou práci během uplynulého roku a nynějšího náročného období Vánoc. Motivem kampaně je proto motto: „Ať sněží „díky“ kolegům za kouzla nejen na Vánoce“. Režie se, stejně jako aktuální vánoční kampaně Albertu, ujala Jasmina Blažević. O produkci se postaralo Bistrofilms. Skladba „White Christmas“ pochází od tvůrců Irvinga Berlina a Deana Martina. „Zaměstnanecká komunikační platforma je založená na trvalých hodnotách společnosti a kromě toho, že posiluje značku interně, je také plně v souladu s komunikací značky navenek vůči zákazníkům.“ říká Henri de la Barre, ředitel plánování ve VCCP.