Agentura Spectra, která patří do sítě dentsu, nově zajišťuje marketingové adaptace globální kampaně pojišťoven ve skupině Generali na 11 evropských trzích, včetně České republiky pro značku Generali Česká pojišťovna. Kromě produkčních služeb se Spectra sídlící v pražských Holešovicích spolupodílí také na lokalizaci globálního komunikačního konceptu, který v Londýně připravuje její sesterská globální kreativní agentura dentsu mcgarrybowen.
„Skupina Generali je pro dentsu jedním z globálních klientů. Zatímco dentsu mcgarrybowen vytváří hlavní komunikační strategii a kampaně a dentsu X plánuje média, úkolem Spectry je všechny marketingové a mediální materiály připravit pro použití na jednotlivých trzích. Abychom takový úkol zvládli, museli jsme vytvořit mezinárodní tým marketérů,” doplnil ředitel Spectry Radim Kameník. Proto do Spectry nastoupilo 10 nových kolegů ze Španělska, Jihoafrické republiky, Francie, Ruska, Slovenska nebo Turecka. Nový tým řídí Group Team Leader Jakub Rokos.
Na první kampani pro skupinu Generali začala Spectra pracovat začátkem července, hlavní brandová část kampaně odstartovala během října a listopadu. Celkově agentura připravila více než 2000 marketingových materiálů pro kampaň v televizi, na digitálních formátech a sociálních médiích, v outdooru, printové inzerci i pro netradiční formáty na základě požadavků jednotlivých trhů. Kromě České republiky Spectra zajišťuje produkci také v Německu, Rakousku, Slovensku, Francii, Itálii, Španělsku, Chorvatsku, Polsku, Rumunsku a Maďarsku.