Komunikaci více produktů na jednom místě využívá ve své aktuální kampani, připravené ve spolupráci s agenturou Wavemaker, síť drogerií dm. Na 10 CLV v metru se díky lentikulárnímu tisku mění před očima procházejících cestujících vizuály na plakátu dle toho, z jakého úhlu se na reklamu dívají.
Technika lentikulárního tisku, která se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu pohledem z různých úhlů, tak v tomto případě umožnila na jednom CLV odkomunikovat dva produkty značky Balea.
„Chtěli jsme cestující zaujmout a zároveň jim představit obě naše aktuální limitované edice, které s sebou opět přináší výbornou kvalitu za nízkou cenu. Díky lentikulárnímu tisku jsme mohli vánoční design obou limitek odprezentovat najednou na stejném místě a maximálně tak využít každé jednotlivé CLV,“ říká manažer komunikace sítě dm drogerií Jiří Peroutka.
Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom, která disponuje 1200 CLV, z nich 40 je digitálních, k tomu doplňuje. „Lentikulární tisk je velmi efektivním a zároveň cenově dostupným kreativním řešením komunikace na CLV v metru. Aktuální kampaň dm drogerie tím nejlepším možným způsobem ukazuje, jak toto řešení kreativně uchopit a maximálně využít.“