Netflix přichází na český trh s předplacenými kartami. Stojí od 400 do 4000 korun

Netflix na český trhu uvádí vlastní předplacené karty, které umožní sledovat obsah jeho nabídky. Ty je možné koupit v několika hodnotách – v prodeji budou na přibližně patnácti stovkách míst po celé republice.

Česká republika se přidala k sedmatřiceti zemím celého světa, kde jsou k dostání předplacené karty Netflix. „Snadné použití a dostupnost otevřou dveře dalším divákům, kteří mají zájem o stovky seriálů, filmů, dokumentů nebo třeba reality show a pohádek,“ uvádí poskytovatel televizního obsahu v tiskové zprávy. Za hlavní výhody předplacených karet považuje snadnou dostupnost, využití (okamžitou platnost) a že není nutné pro aktivaci účtu používat platební kartu.

Netflix karta je ihned po nákupu připravená k použití. Stačí setřít fólii, získat šestnáctimístný PIN, který pak stačí zadat do příslušného pole na stránkách www.netflix.com/kod.

Pokud jde o vůbec první přihlášení do Netflixu, je potřeba si založit nový účet s využitím kódu z karty. Pokud už zákazníci účet na Netflixu mají, mohou i tak kód do svého účtu přidat, kredity z předplacené karty mají pak přednost před spárovanou platební kartou.

Netflix karty jsou v prodeji v hodnotách 400, 1000 nebo 4000 Kč. Všechny poukazy je možné využít k nákupu libovolné varianty předplatného. Do jednoho účtu je zároveň možné přidat i několik kódů a kredit účtu si navýšit.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345