Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

GrandOptical otevřela prodejnu v Palladiu. Představila koncept Top store

Značka GrandOptical společnosti GrandVision otevřela prodejnu v novém konceptu Top store v pražském obchodním centru Palladium. Postupně promění i všechny stávající optiky.

„Top store“ přináší zcela nový koncept prodejen GrandOptical s moderní vyšetřovnou, zdravotnickým zařízením pro měření zraku a aplikaci kontaktních čoček a speciálně pro Palladium i dílnu pro zhotovení brýlí na počkání. V této podobě konceptu se již odrážejí všechny naše dlouholeté mezinárodní zkušenosti špičkových odborníků na zrak. Chceme, aby se u nás zákazníci cítili příjemněji a komfortněji, dostali větší rozsah služeb, ale také aby se snadněji orientovali v nabídce a dobře se jim vybíralo to správné řešení, které bude sedět na míru,“ uvedla Kateřina Urbánková, manažerka odpovědná za rozvoj GrandOptical.  

Novinkou konceptu je i barevná kombinace prodejny. „Příjemně laděný zelenomodrý odstín je čistý, uklidňující a inspirující. O něco méně nápadné, avšak neméně důležité, jsou nově použité moderní materiály, které jsou ekologické a šetrné k životnímu prostředí,“ doplňuje Urbánková.  

Reklama
ČEZ

Aktuálně má společnost v Česku 60 maloobchodních prodejen, situovaných převážně v obchodních centrech. „Současná situace není lehká a v obchodních centrech je v době nouzového stavu otevřeno jen pár obchodů s velmi nízkou návštěvností. Oční optiky GrandOptical jsou otevřeny, stejně jako tomu bylo při první vlně pandemie. Nabízíme našim zákazníkům zcela bezpečný provoz, kvalitními ochrannými prostředky jsou vybaveny prodejny i personál. Doufáme, že tato doba brzy skončí a do všech obchodních center brzy vrátí znovu zákazníci,“ popisuje složité časy Urbánková. 

Firma chce přesto v dalším roce pokračovat v expanzi. Příkladem je OC Spektrum Čestlice, které se bude otevírat v březnu 2021 a firma nyní dokončuje i jednání s OC Bořislavka na Praze 6 s plánovaným otevřením v květnu 2021. Všechny nové prodejny jsou v designu Top store, GrandVision postupně refituje i ty stávající. Do konce tohoto roku má v plánu ještě minimálně dvě kompletní proměny pražských prodejen  Metropole Zličín a Nový Smíchov. Komunikační kampaň v tuto chvíli s ohledem na situaci neplánuje. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)