GrandOptical otevřela prodejnu v Palladiu. Představila koncept Top store

Značka GrandOptical společnosti GrandVision otevřela prodejnu v novém konceptu Top store v pražském obchodním centru Palladium. Postupně promění i všechny stávající optiky.

„Top store“ přináší zcela nový koncept prodejen GrandOptical s moderní vyšetřovnou, zdravotnickým zařízením pro měření zraku a aplikaci kontaktních čoček a speciálně pro Palladium i dílnu pro zhotovení brýlí na počkání. V této podobě konceptu se již odrážejí všechny naše dlouholeté mezinárodní zkušenosti špičkových odborníků na zrak. Chceme, aby se u nás zákazníci cítili příjemněji a komfortněji, dostali větší rozsah služeb, ale také aby se snadněji orientovali v nabídce a dobře se jim vybíralo to správné řešení, které bude sedět na míru,“ uvedla Kateřina Urbánková, manažerka odpovědná za rozvoj GrandOptical.  

Novinkou konceptu je i barevná kombinace prodejny. „Příjemně laděný zelenomodrý odstín je čistý, uklidňující a inspirující. O něco méně nápadné, avšak neméně důležité, jsou nově použité moderní materiály, které jsou ekologické a šetrné k životnímu prostředí,“ doplňuje Urbánková.  

Aktuálně má společnost v Česku 60 maloobchodních prodejen, situovaných převážně v obchodních centrech. „Současná situace není lehká a v obchodních centrech je v době nouzového stavu otevřeno jen pár obchodů s velmi nízkou návštěvností. Oční optiky GrandOptical jsou otevřeny, stejně jako tomu bylo při první vlně pandemie. Nabízíme našim zákazníkům zcela bezpečný provoz, kvalitními ochrannými prostředky jsou vybaveny prodejny i personál. Doufáme, že tato doba brzy skončí a do všech obchodních center brzy vrátí znovu zákazníci,“ popisuje složité časy Urbánková. 

Firma chce přesto v dalším roce pokračovat v expanzi. Příkladem je OC Spektrum Čestlice, které se bude otevírat v březnu 2021 a firma nyní dokončuje i jednání s OC Bořislavka na Praze 6 s plánovaným otevřením v květnu 2021. Všechny nové prodejny jsou v designu Top store, GrandVision postupně refituje i ty stávající. Do konce tohoto roku má v plánu ještě minimálně dvě kompletní proměny pražských prodejen  Metropole Zličín a Nový Smíchov. Komunikační kampaň v tuto chvíli s ohledem na situaci neplánuje. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)