Reklama
Megaboard

Česká pošta nově najíždí na dynamická výběrka mediálek. Chce srazit cenu

Česká pošta nově vybírá mediální agentury formou dynamického nákupního systému (DNS). Zatím se do něj přihlásily a podmínky splnily tři firmy: MQI Brno, Omnimedia a IPG Mediabrands CZ. Celkem se jedná o částku ve výši 150 milionů korun, která se má postupně vyčerpat prostřednictvím dílčích zakázek.

„Jde nám o to ten systém maximálně otevřít a zároveň jsme si jisti, že tímto způsobem získáme lepší cenu a budeme moci lépe pracovat i s kapacitami agentur,“ řekl mluvčí České pošty Matyáš Vitík MAM. Doplnil, že se ještě na podzim bude vypisovat zakázka na nákup médií pro propagaci služby Balíkovna. A přihlásit se mohou i další společnosti.  

„DNS je plně elektronický, otevřený systém sloužící pro zadávání dílčích veřejných zakázek na nákup mediálního prostoru, který je časově omezený na dobu neurčitou a otevřený po celou dobu svého trvání všem dodavatelům,“ dovysvětlil princip systému Ivo Vysoudil specialista pro komunikaci České pošty.  

Doposud České poště zajištovala nákup a plánování reklamy v médiích agentura Knowlimits. V minulosti však měla s obdobnou zakázkou Česká pošta problém. Od roku 2013 do roku 2015 ji musela vypsat celkem třikrát.  V roce 2013 vyhrála agentura Adexpres, ale tehdejší dosavadní mediální partner České pošty, agentura Médea, podal námitku a návrh na přezkoumání tendru k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Následně ČP zakázku zrušila. Nový tendr vypsala v dubnu 2014. Neobdržela ale žádnou nabídku a musela jej vypsat znovu. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále