Zakázka v celkové hodnotě 10 milionů korun se má zaměřit především na hlavní internetové platformy pošty a jejich rozvoj. Nedávno si Česká pošta vybrala v rámci DNS (dynamického nákupního systému) i tři mediální agentury. V aktuálním výběrovém řízením shání pouze jednoho dodavatele. Od roku 2019 zajišťovala služby digitálního marketingu pro Českou poštu společnost Deloitte Advisory.
„Předmětem veřejné zakázky ‚Marketingové služby – kreativní agentura pro digitální marketingovou komunikaci‘ je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na zajištění kreativních digitálních marketingových služeb souvisejících s přípravou a realizací online a direct e-mailingových kampaní v prostředí internetu včetně zajištění technologického řešení webů, komunikačních microsite, webových aplikací a dalších digitálních prezentací. V rámci technologického řešení webů a microsite se jedná především o zajištění provozu a rozvoje webů zadavatele: www.balikovna.cz; www.pohledniceonline.cz; www.zakaznicka-karta.cz; www.postovnibaliky.cz; www.nasebaliky.cz; www.sipo.cz; www.partnercp.cz,“ uvedl Ivo Vysoudil, specialista pro komunikaci České pošty.
Zájemci se mohou hlásit do 10. prosince 2020. „Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky je 60 měsíců ode dne účinnosti rámcové dohody nebo do vyčerpání finančního limitu rámcové dohody,“ doplnil Vysoudil.
Jak už dříve řekl MAM tiskový mluvčí Matyáš Vitík, v posledním kvartálu se komunikace zaměří především na propagaci služby Balíkovna. Česká pošta ve spolupráci s loterijní firmou Sazka bude mít do konce listopadu celkem 1 500 nových externích výdejních míst pod názvem Balíkovna.