Online supermarket Rohlík rozšiřuje služby o nabídku krájených sýrů a uzenin. Sortiment zahrnuje skoro 40 položek delikates, jak běžně dostupných v supermarketu, tak těch prémiových. Zákazník má možnost objednat si čerstvě nakrájené, a za nejpřísnějších hygienických podmínek zabalené, uzeniny a sýry. A to s dovozem až domů bez porušení teplotního řetězce, v chlazené části doručovacích aut.
Rohlík doplňuje svoje služby v Praze o nářezové centrum, které uvádí ve čtvrtek do chodu. Jedná se o zachlazený prostor pro krájení šunek, salámů a sýrů.
„Obešli jsme od supermarketů po všechny specialisty v Praze, ochutnali jejich dobroty z pultů, než jsme vybrali a následně získali dodavatele s ještě kvalitnějším sortimentem pro zákazníky Rohlíku. A to v době, kdy právě řetězce tuto službu, vzhledem k její náročnosti, pomalu opouštějí. Díky nářezovému centru máme možnost kvalitu uzenin a sýrů dále rozvinout a nabídnout to nejlepší za cenu srovnatelnou nebo nižší s běžnou nabídkou na trhu,“ představuje službu komerční ředitel Rohlík Group Olin Novák a doplňuje: „To nejlepší ze sortimentu delikates, ať už z Česka nebo z dalších zemí Evropy, může zákazník na Rohlíku koupit na jednom místě. Hledáme dodavatele, kteří nedělají kompromisy při výrobě, za kvalitu dávají naši nákupčí hlavu na špalek. Když Edam, tak holandský, když Emmentaler, tak ze Švýcarska. Parma, Crudo a Bresaola jsou italské a chorizo samozřejmě jen španělské. Kromě toho bude v nabídce i pár výrobků, které budou zaměřené na cenově citlivější zákazníky.“ Nabídka Rohlík Delikates začíná se skoro 30 uzeninami a 10 sýry, vybírat a doplňovat bude postupně další.
„Plán otevřít v Rohlíku nářezové centrum jsme měli dlouho. Vzhledem k aktuální situaci, kdy nás okolnosti nutí trávit více času opět ve svých domovech, jsem rád, že se nám službu daří uvést do chodu už teď. Rozšířením nabídky o čerstvě nakrájený sortiment dopřáváme zákazníkům větší rozmanitost chutí a možnost objednat si delikatesy od různých výrobců na jednom místě z pohodlí domova,“ komentuje spuštění nářezového centra pro zákazníky v Praze, Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.