Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miliardový obchod stvrzen: PPF získala CME, vedení Novy zůstává bez změny

PPF v úterý završila akvizici skupiny CME a představila dva nové vrcholové manažery. Generálním ředitelem CME bude Didier Stoessel a Luboš Jetmar bude řídit CME v Bulharsku. Jeho jméno přitom bylo v médiích spojováno s pozicí generálního ředitele TV Nova.  

Mluvčí PPF Jitka Tkadlecová na dotaz MAM ohledně nového vedení TV Nova odpověděla, že „aktuálně proběhnou změny jen na úrovni nejvyššího vedení CME“. 

Skupina PPF nyní plně majetkově kontroluje aktivity CME v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Slovinsku a Bulharsku. Transakci za 48 miliard korun předcházela regulatorní schválení Evropskou komisí, národními regulátory v některých zemích a akcionáři CME. Akcie byly staženy z burzy NASDAQ Global Select Market a z Burzy cenných papírů Praha a po dokončení akvizice přestávají existovat. Akcionáři, kteří bezprostředně před účinností akvizice vlastnili akcie CME kategorie A, obdrží 4,58 USD za jednu akcii. 

Reklama
Know

„Uvědomujeme si odpovědnost, kterou na sebe převzetím CME bereme. Její pozice na trhu je velmi dobrá, a proto budeme dál pokračovat v budovaní sítě navzájem nezávislých televizních kanálů v jednotlivých zemích. Věříme také, že se nám podaří vytvořit nové obchodní příležitosti propojením mediálních a telekomunikačních služeb. CME má početné a věrné diváky, my jim budeme i nadále přinášet kvalitní a atraktivní obsah,“ řekl většinový vlastník PPF Petr Kellner. 

Didier Stoessel bude odpovědný za český, slovenský, rumunský a slovinský trh. Ze svého dřívějšího působení ve společnostech Modern Times Group, HSBC Investment Bank a Merrill Lynch International má rozsáhlé manažerské a strategické zkušenosti v oblasti médií, technologií a mezinárodních financí. Generálním ředitelem CME v Bulharsku se stane Luboš Jetmar, který zde bude odpovědný za provoz, strategii a realizaci plánů dalšího rozvoje. 

„Přebíráme výkonnou a kvalitně řízenou firmu s velkým renomé u diváků. Těším se na spolupráci se skvělými lidmi v našich TV stanicích. Mojí prioritou bude urychlit digitální transformaci firmy, posílit tvorbu vlastního obsahu, přinášet divákům zábavu a samozřejmě zachovat stávající nezávislé a objektivní zpravodajství,“ říká Didier Stoessel. 

Součástí CME jsou televizní stanice v pěti zemích střední a východní Evropy. Skupina loni zvýšila provozní zisk o šest procent.   

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)