Odložená platba Mall Pay, která útočí na standardní dobírku, má nový komunikační koncept a názvosloví. Kartě, která bude sloužit jako brána k odložené platbě za nákup, se nově říká skipovací. Kreativa pochází z dílny Brainz Disruptive.
Skipování má představovat přeskočení překážek spojených s placením, které jako bariéra brání úspěšnému dokončení nákupu, ale také minimalizaci všech administrativních kroků nutných k získání účtů a karty. „Výrazně lépe vyjadřuje, co chceme zákazníkům přinést. Neodkládáme totiž pouze platbu. Umožňujeme přeskočit výběr platební metody, zadávání karetních údajů, odpočítávání dnů do výplaty nebo starosti s reklamací, pokud vyberete špatné zboží. A díky jednoduchému zákaznickému prostředí také bankovní byrokracii,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay.
„S novou kampaní chceme zaujmout ve stojatých vodách finančních služeb a oslovit naši cílovou skupinu nakupujících mezi 25–44 lety. Návrh studia Brainz Disruptive, pojmout ,skipování‘ jako lekci aerobiku, přesně naplnil naše zadání na zábavnou a provokativní kampaň,“ uvádí Adam Bílek, šéf marketingu Mall Pay, který stojí za zrodem anglicismu.
Na online tiskové konferenci Kolesa řekl, že si nemyslí, že by Češi měli problém anglické slovo přijmout. Připustil, že nová terminologie je jedním ze způsobů, jak se vyhnout negativní konotaci spojené s termínem „odložená platba“. „Samozřejmě, že v Česku narážíme na určité stigma spojené s úvěry, lidé jsou k tomu skeptičtí, musíme neustále vysvětlovat, že se nejedná o žádnou past a snahu účtovat lidem poplatky po splatnosti, ale že se jde o moderní platební metodu,“ řekl Kolesa. Společnost už dříve MAM sdělila, že až jedna třetina žadatelů v žádosti o odložení platby neuspěje. Na podobnou službu s názvem PlatímPak láka i Equa Bank. Kolesa konkurenci vítá, protože se tím prý potvrzuje, že to Mall Pay „dělá dobře“.
Brainz Disruptive předložilo v rámci tendru, jenž Mall Pay vyhlásil na konci února, hned několik návrhů. V Mall Pay si nakonec zvolili energickou dvojici cvičitelů, kteří s ikonickou dikcí a v rytmu povzbuzují a motivují k vyzkoušení produktu. Komunikace kombinuje TV, online, social, print a out-of-home, spuštěna byla na počátku října.
Informace o kampani
Kreativní agentura: Brainz Studios
Produkční agentura: Flux Films
Klient: Mall Pay
Nasazení: od října 2020
Obor: Finanční služby
Mediamix: TV, Online, Out-of-home, Print, Social
Kreativní supervize: Štěpán Kleník
Kreativní koncept: Jakub Smoljak, Jan Patawa, Petr Růžička
Art Director: Filip Černý, Pavel Tichoň
Režie: Jakub Smoljak
Produkce: Honza Šátava
Copywriter: Lenka Samešová
Account manager: Dominik Chvojka