Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Odložené platbě Mall Pay se nově říká skipování. Kampaň ji přirovnává k aerobiku

Odložená platba Mall Pay, která útočí na standardní dobírku, má nový komunikační koncept a názvosloví. Kartě, která bude sloužit jako brána k odložené platbě za nákup, se nově říká skipovací. Kreativa pochází z dílny Brainz Disruptive. 

Skipování má představovat přeskočení překážek spojených s placením, které jako bariéra brání úspěšnému dokončení nákupu, ale také minimalizaci všech administrativních kroků nutných k získání účtů a karty. „Výrazně lépe vyjadřuje, co chceme zákazníkům přinést. Neodkládáme totiž pouze platbu. Umožňujeme přeskočit výběr platební metody, zadávání karetních údajů, odpočítávání dnů do výplaty nebo starosti s reklamací, pokud vyberete špatné zboží. A díky jednoduchému zákaznickému prostředí také bankovní byrokracii,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay. 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4nCBbbs8cIs&feature=emb_logo

 „S novou kampaní chceme zaujmout ve stojatých vodách finančních služeb a oslovit naši cílovou skupinu nakupujících mezi 25–44 lety. Návrh studia Brainz Disruptive, pojmout ,skipování‘ jako lekci aerobiku, přesně naplnil naše zadání na zábavnou a provokativní kampaň,“ uvádí Adam Bílek, šéf marketingu Mall Pay, který stojí za zrodem anglicismu.  

Reklama
MMcite

Na online tiskové konferenci Kolesa řekl, že si nemyslí, že by Češi měli problém anglické slovo přijmout. Připustil, že nová terminologie je jedním ze způsobů, jak se vyhnout negativní konotaci spojené s termínem „odložená platba“. „Samozřejmě, že v Česku narážíme na určité stigma spojené s úvěry, lidé jsou k tomu skeptičtí, musíme neustále vysvětlovat, že se nejedná o žádnou past a snahu účtovat lidem poplatky po splatnosti, ale že se jde o moderní platební metodu,“ řekl Kolesa. Společnost už dříve MAM sdělila, že až jedna třetina žadatelů v žádosti o odložení platby neuspěje. Na podobnou službu s názvem PlatímPak láka i Equa Bank. Kolesa konkurenci vítá, protože se tím prý potvrzuje, že to Mall Pay „dělá dobře“.  

Brainz Disruptive předložilo v rámci tendru, jenž Mall Pay vyhlásil na konci února, hned několik návrhů. V Mall Pay si nakonec zvolili energickou dvojici cvičitelů, kteří s ikonickou dikcí a v rytmu povzbuzují a motivují k vyzkoušení produktu. Komunikace kombinuje TV, online, social, print a out-of-home, spuštěna byla na počátku října. 

Informace o kampani

Kreativní agentura: Brainz Studios 

Produkční agentura: Flux Films 

Klient: Mall Pay 

Nasazení: od října 2020 

Obor: Finanční služby 

Mediamix: TV, Online, Out-of-home, Print, Social 

Kreativní supervize: Štěpán Kleník 

Kreativní koncept: Jakub Smoljak, Jan Patawa, Petr Růžička 

Art Director: Filip Černý, Pavel Tichoň 

Režie: Jakub Smoljak 

Produkce: Honza Šátava 

Copywriter: Lenka Samešová 

Account manager: Dominik Chvojka 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)