Česká pobočka Mindshare mění obchodního ředitele. Nastupuje Michal Beran

Síť mediálních agentur Mindshare, která je součástí WPP, mění obchodního ředitele své české pobočky. S platností od 19. října 2020 se pozice ujmul Michal Beran. Vystřídá Viktora Śušnyáka, který v Mindshare působil od roku 2010.

„Jednalo se o delší dobu připravovanou změnu s ohledem na Viktorovo plánované přerušení kariéry. S Michalem jsme získali mimořádně velké zkušenosti a bude nám obrovským přínosem ve vyjednávání podmínek nákupu médií. Tímto jmenováním jsme rovněž završili změny ve vedení společnosti, které odstartovaly v polovině minulého měsíce, komentuje další kroky Bartůněk.

Michal Beran do Mindshare nastupuje po více než dvaceti letech strávených v rozhlase a televizi.  „Věřím, že mé zkušenosti z řízeni obchodu rozhlasových i televizních sítí, a tedy pohledu z druhé strany šachovnice v kombinaci s agenturním teamem profesionálů dokáže klientům vždy nabídnout optimální, a hlavně efektivní řešení. Mindshare je pro mě osobně nová výzva, na kterou se těším,dodává Beran.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba