Odborníci hodnotí kreativní koncepty a trendy v segmentu Pet food.
Purina Beyond
USA
Purina pro svá bezobilná krmiva využívá v řetězci Maijer regálová čela. Stojan svou grafikou koresponduje s obaly, které však následně Purina redesignovala. Značka patří do skupiny Nestlé.
Anna Brůžková
⭐⭐
Brandingy regálů jsou stále častější formou POS a to zejména z důvodu ceny a jednoduchosti instalace. V tomto případě se jedná o klasický branding bočnic (pomocí desek či kartonu) a zvýraznění topperu regálu, přičemž police a konstrukce zůstávají v rámci vybavení prodejny. Design produktu Beyond je velmi zdařilý, koresponduje s obsahem krmiva a zapadá do konceptu značky. Zpracování POS je pro mne ale bez jakéhokoliv nápadu a kreativity.
Linda Petrová
⭐⭐⭐⭐
Když je to přírodní, dejte tam dřevo. V kombinaci s fontem vytváří příjemný dojem. A pokud se prvky z designu obalů propíší do grafiky bez otrockého opakování vizuálu z ATL, je výsledný efekt v retailu celkem svěží. Členění a navigace dohromady zákazníka dobře lákají.
Neznačkový stojan
USA
Příklad prodeje na váhu z amerického supermarketu. Patrně se jedná o neznačkové zboží jako například sušené uši, či podobné pochutiny, u kterých příliš nezáleží na výrobci.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐
Designér této podpory prodeje nejspíše nejvíce pamatoval na jednoduchost. V tomto případě je to možná až moc málo. Jednoduchý dřevěný altánek se slatwall funkčností v zádech ve mně absolutně neevokuje petfood. Nejen že slatwall je až zbytečný s ohledem na obsazení pouze horních řad, ani dřevěné sudy nejsou nijak poznačené. Z dálky bych rozhodně nepoznala, že jde o pochutiny pro psy. Je to škoda, protože nápad to byl nejspíš dobrý, ale bohužel nedotažený.
Linda Petrová
⭐⭐⭐
Bezobal i pro zvířata je trend a tady tvoří přírodní materiály hezký rámec k produktům, doplněno o hračky, „pod jednou stříškou“. V jednoduchosti je síla, jen by bylo dobré jednotlivá krmiva viditelně označit, aby bylo jasné, co je pro psy a co je pro kočky…, nebo jen pro psy?
Freshpet
USA
Značka má celý svůj koncept postavený na čerstvé potravě a na své Freshpet Fridge. V loňském roce původně americká společnost vstoupila na britský a kanadský trh.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐
Fresh food pro zvířata určitě na moderním trhu alespoň v Česku zatím chybí. Tento záměr hodnotím pozitivně. Přece jen takovéto „hotovky“ pro pejsky zákazníky určitě zaujmou. Reklama je (alespoň dle fotografií) taková střídmá, pouze v horní části lednice světelný topper. Volila bych trošku výraznější, nápaditější reklamu třeba s nějakou formou edukace pro lidi, kteří zatím své mazlíčky čerstvou stravou nekrmí. Obaly produktů vypadají opravdu vábivě a chutně.
Linda Petrová
⭐⭐
Pro mazlíčky jako pro lidi, to je styl miléniálů. Čerstvé krmení patří do ledničky, to dává smysl. Nicméně topper s tímto benefitem je nudný a při běžném pohybu zákazníka prodejnou nezaznamenatelný. A místo zbytečného namnožení loga na policích by byla fajn třeba navigace nebo vysvětlení základních benefitů.