Reklama
Megaboard

„Babišův“ Astratex expanduje na Ukrajinu. Plánuje online kampaň

E-shop se spodním prádlem a plavkami Astratex expanduje na Ukrajinu. Firma, která spadá do svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše, působí v současnosti v devíti zemích a její tržby se blíží 800 milionům Kč.

Při vstupu na ukrajinský trh chce společnost využít placené kampaně přes sociální sítě a na google, e-mailing, display reklamu a následný remarketing.

„Naší výhodou je, že Astratex na tomto trhu již v minulosti působil, a proto na Ukrajině disponuje relativně velkou základnou zákaznic a zákazníků, na které se může marketingově zaměřit,“ říká marketingový ředitel firmy Karol Guláš.

Astratex v současnosti realizuje kolem 55 procent tržeb v ČR a zbytek v zahraničí. Druhým největším trhem je Slovensko následované Rumunskem a dále Polsko a Maďarsko.

Po poklesu prodejů v březnu a dubnu způsobeném koronavirovou epidemií zaznamenává společnost podle svých slov stabilní růst tržeb. V září byl meziroční nárůst 50 procent. V průběhu krize se proměnila skladba prodaného sortimentu: Astratex zaznamenal velký nárůst ve sportovních segmentu a v domácím oblečení, pokles naopak v segmentu plavek. Ten byl ale na konci září ve srovnání s loňským rokem pouze pětiprocentní.

Astratex funguje od roku 2000, o pět let později se firma začala věnovat výhradně prodeji přes internet. Většinu sortimentu tvoří dámské spodní prádlo a plavky, ale i pánský sortiment, sportovní prádlo a prodává také ložní prádlo. Vlastníkem Astratexu je od roku 2018 fond soukromého kapitálu Hartenberg ze svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Výzvy
David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024
Public Relations

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
Návrh bez názvu-130
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
Návrh bez názvu-130