Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spojení MALLu se Shoptetem usnadní 21 tisícům e-shopů prodej na největším českém tržišti

Shoptet, česká jednička na poli vývoje e-shopových řešení, spojila síly s internetovým obchodem MALL.cz a svým zákazníkům z řad majitelů e-shopů přináší možnost ještě snáze prodávat své zboží skrze program MALL Partner. Díky doplňku, který je k dispozici všem uživatelům Shoptetu, mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém shoptetovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému.

Snadné napojení na MALL je pro uživatele Shoptetu možné díky doplňku MALL Expando a jeho výhodou je možnost kompletně spravovat objednávky v jediném rozhraní a bez ohledu na to, zda zákazník zboží zakoupil napřímo na e-shopu prodejce či skrze MALL. Obchodníci tak získávají možnost ještě snáze využívat výhody partnerského prodeje na MALLu, mezi které patří silná a důvěryhodná značka MALLu s miliony zákazníků nebo silná e-commerce infrastruktura včetně kvalitní dopravy a husté sítě výdejních míst.

„Máme velkou radost, že dnes můžeme zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, přinést další způsob, jak zvýšit své prodeje. Doplněk je vhodný pro všechny uživatele Shoptetu, kteří chtějí kromě prodeje přes vlastní kanály oslovit také nové okruhy zákazníků, a to třeba i v zahraničí. Ti nyní s MALLem mohou snadno synchronizovat objednávky a do budoucna i třeba přidávat či editovat produkty,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Reklama
ČEZ

MALL si od spolupráce se Shoptetem slibuje především další zvýšení komfortu pro své prodejní partnery. Již dnes totiž zhruba 40 % partnerských obchodníků MALLu využívá právě Shoptet a tato inovace je tedy logickým krokem, který reaguje na jejich poptávku. V rámci projektu MALL Open Platform se již nyní počítá rovněž s doplňky pro další populární e-shopová řešení.

„Spolupráce se Shoptetem nás velmi těší, protože velké části našich partnerů usnadní proces odbavování objednávek. Ti, kdo chtějí prodávat své zboží přes MALL, mohou své objednávky snadno spravovat přes naše administrační rozhraní, ale nový doplněk je pro ně možností, jak vše snadno řešit na jednom místě. Stejnou integraci bychom chtěli brzy přinést i partnerům, kteří využívají další e-shopová rozhraní,“ popisuje Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Již brzy by se navíc obchodníci na MALLu měli dočkat i dalších vylepšení, které jim umožní přímo v shoptetovém rozhraní také vytvářet produkty, mapovat kategorie zboží a podobně. Nyní je možné produkty na MALL přidávat přímo skrze administrační rozhraní MALL Partner, skrze XML feedy (MALL feed či Heureka feed) či přes API.

S partnerským prodejem MALL začal již v listopadu roku 2012, kdy na MALL dorazily knihy významného online knihkupectví. Od té doby MALL díky zapojování dalších partnerů postupně buduje vlastní marketplace, přičemž v červenci minulého roku nabídka partnerů poprvé přerostla šíři nabídky samotného MALLu. Nyní již skrze MALL prodává přes 1 000 partnerských obchodníků a zboží z marketplace tvoří přes čtyři pětiny nabídky obchodu.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu