Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rohlík využil v kampani služby Premium zaměstnance. „Kvůli autenticitě“

Rohlík.cz v nové kampani propagující službu Premium znovu představuje tváře svých zaměstnanců.

Služba Premium umožňuje zákazníkům Rohlík.cz provést nákup s garantovaným rychlým doručením, a to i v období Vánoc. Kromě řady dalších výhod mají členové klubu také slevu na řadu produktů společnosti Bez kompromisů.

Při tvorbě kampaně vsadil internetový obchod s potravinami na své zaměstnance. „Kvůli větší autenticitě a ztotožněním se značkou,“ uvedla firma.

Reklama
ČEZ

V prostředí „snídaně do postele“ vystupuje project manažerka Kamila Frolíková. U večeře doma s rodinou figuruje specialista nákupu Michal Perlík či tisková mluvčí Zdeňka Svoboda s dcerami. Na domácí party s přáteli pak dorazili brand manažerka Kristýna Halouzková, senior brand manažerka Martina Melicherová, grafik senior Ondřej Košatka či head of international expansion Ladislav Bárta.

Kampaň probíhá na vlastních kanálech společnosti – na webu a sociálních sítích (Facebooku a Instagramu) či v printu. Fotografem byl Luboš Wišniewski, produkční Kristýna Halouzková.

„Premium je klub pro chytré lidi a milovníky skvělých chutí, kteří ví, že důležitejší než sbírat body na pánve, je užívat si kvalitní jídlo a život. Je tu pro všechny, kteří umí se svým časem i penězi smysluplně nakládat. Jednoduše je to zhmotnění naší esence pomáhat lidem jíst a žít lépe,“ představuje v tiskové zprávě nový klub Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz.

Zaměstnanci firmy vystoupili i v předchozích kampaních. Například u vlastní značky Bez kompromisů „dávají hlavu na špalek“ na vizuálech přímo nákupčí, kteří odpovídají za jednotlivé kategorie produktů, včetně zakladatele Čupra.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)