Mall Pay odmítne asi třetinu zájemců o odloženku. Ke službě chystá kampaň

Na odloženou platbu Mall Pay, která umožňuje platit za zboží až po jeho doručení, nedosáhnou všichni zákazníci Mall.cz a partnerských e-shopů. Podle vedení společnosti sítem neprojde zhruba třetina lidí, kteří by za své nákupy chtěli zaplatit formou novodobé dobírky.  

Firma tak snižuje riziko pro e-shopy a limituje počet uživatelů, kteří by se mohli dostat do problémů se splácením. V době, kdy končí splátková moratoria, Česko zažívá druhou vlnu pandemie a za rohem jsou vánoční útraty, navíc riziko zhoršené platební morálky Čechů roste.

„Platební metoda Mall Pay slouží především jako nástroj pro pohodlné placení, který umožňuje zvolit si v klidu libovolnou platební metodu až poté, co proběhne samotná objednávka. Vzhledem k tomu, že odložená platba je standardní platební metoda, za kterou platí poplatek e-shop, je v zájmu Mall Pay minimalizovat počet rizikových zákazníků. V současnosti tedy v rámci vstupního scoringu odmítneme skoro třetinu těch, kteří by platbu chtěli využít. Počet nezaplacených nákupů se díky tomu pohybuje na úrovni nízkých procent. I díky licenci budeme mít spolu s navýšením limitů výrazně lepší šanci žadatele prověřovat,“ říká Adam Kolesa, CEO Mall Pay s odkazem na licenci, kterou ČNB udělila firmě pro poskytování platebních služeb malého rozsahu. Ta jí umožní spustit nový produkt v podobě prémiových účtů, které budou navázané na samostatnou platební kartu Mall Pay. 

Firma se s ohledem na okolnosti chystá produkt relaunchovat kampaní ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive. „Chystáme kampaň ve chvíli, kdy budou produkty dostupné pro veřejnost. Nyní jsme ve fázi neveřejného pilotního testování,“ dodává Kolesa, který už dříve uvedl, že firma se nyní soustředí na rozšiřování počtu e-shopů, které Mall Pay nabízí. Jejich počet už přesáhl stovku. Službu poskytuje Mall Group společně s bankou ČSOB.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia