Reklama
Megaboard

Lego spojí síly s dalšími známými značkami. Na řadě je Adidas a Levi’s

Šlápnout bosou nohou na kostku Lega může pořádně zabolet, ovšem stoupnout na tuto legendární stavebnici ve zbrusu nových adidaskách, to je něco jiného. A právě spojení zmiňovaných dvou firem se nyní chystá.

Lego pokračuje v aliancích, které tomuto dánskému výrobci ikonické stavebnice zajišťují vytrvalou mediální publicitu. Před nedávnem firma spojila své jméno s nábytkářskou Ikeou a společně vyvinuly úložné boxy. Nyní Lego vstupuje do partnerství s firmou adidas. Ta 25. září představí nový model z legendární řady A-ZX (adidas ZX-8000). Na sítích už je k vidění video, které pestrobarevnou botu s prvky Lega za 130 USD (cca 3 000 Kč) ukazuje.  

https://www.instagram.com/tv/CE1NsopAaVS/?utm_source=ig_embed

Další kolaborací s jinou významnou značkou je avizovaná spolupráce Lego a Levi’s.  Kolekce má startovat 1. října. Dětská limitovaná edice bude k dispozici pouze na čínském a americkém trhu. Vlastník nového kousku si bude moci podle předpokladů s připojených dílků na volné ploše textilu vytvořit z částí lega vlastní design.

Už v minulosti Lego spolupracovalo s jinou oděvní firmou Uniqlo.

https://www.instagram.com/p/CE9ZB9kAwBl/
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále