IKEA zahájila kampaň za zdravý spánek. „Nejlepší proti stárnutí“

Společnost IKEA zahájila kampaň „Zítřek startuje už dnes večer“, která zákazníkům vysvětluje důležitost a výhody kvalitního spánku.

Originální vizuály pro nábytkářskou společnost IKEA vytvořila londýnská agentura Mother. Představuje na nich fiktivní zboží značky Sleep (spánek). Snímky vyobrazují části ložní soupravy ve zmenšeném měřítku spojené s obaly jiných předmětů, na které se obracíme, abychom se jimi posilnili.

Peřina je vměstnána ve sklenici od krému, na níž stojí, že spánek je nejpřirozenějším prostředkem proti stárnutí. Z plechovky energetického nápoje s nápisem „Povzbuďte vaši energii“ vyčuhuje prostěradlo. Z lahvičky na vitamínové doplňky se pak sypou malé polštáře – přírodní suplementy na soustředění a paměť.

Zmiňované části ložní soupravy lze samozřejmě nalézt v nabídce IKEA. Kampaň běží ve Velké Británii a v Irsku.

IKEA svými letošními kampaněmi zaujala několikrát. Ruská pobočka firmy během nástupu koronaviru poskytla rodinám s dětmi návody, jak si doma z nábytku postavit úkryty.

V Izraeli pak ve spolupráci s agenturou McCann firma vytvořila grafický návod, jak zůstat doma. Jeho kouzlo spočívalo v primitivní jednoduchosti: zákazníci k tomu potřebovali jeden klíč, zámek a sto toaletních papírů.

A třeba v Česku IKEA na několik hodin zareagovala na hádky v květnovém diskusním pořadu TV Barrandov tím, že při zadání jména Foldyna do vyhledávání vyskočila hláška „Litujeme, ale nenašli jsme žádný výsledek pro ‚Foldyna’. Měli jste na mysli: koště, košťátko, 40324314“. Právě za koště politika Jaroslava Foldynu označil jeho oponent Pavel Novotný. Mimochodem, po kliknutí na číslo 40324314 se návštěvníkovi stránky zobrazila štětka na čištění WC.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345