Reklama
Megaboard

Další kolekce s logem Lidlu. „Zájem zákazníku překonal naše očekávání“

Společnost Lidl přichází s další kolekcí oblečení se svým logem. V nabídce se objeví mikiny, trika, legíny, pantofle, tepláky, ale i obuv, kšiltovky či sportovní doplňky. První módní kolekce s logem Lidl podle firmy sklidila v tuzemsku i v zahraničí úspěch. V České republice ji na svém e-shopu řetězec nabídl koncem června.

Nyní společnost nabídne další limitovanou edici, která nově přináší například dámské legíny, kšiltovky či sportovní doplňky. „Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku. Věříme, že o produkty s naším logem bude opět zájem,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník.

„Pro řadu zájemců je kolekce také určitou recesí a produkty s logem Lidl mohou pro mnohé zákazníky posloužit i jako vtipný dárek lidem, kteří v našich prodejnách či na e-shopu nakupují,“ napsal Lidl v tiskové zprávě.

Nová kolekce oblečení je prodávána pod značkami oblečení Esmara a Livergy, přičemž limitovanou kolekci Lidl ponožek naleznou zákazníci pod značkou Crivit.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále