Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bushman nabídne kompletní sortiment na Amazonu. Vstupuje i na slovinský trh

Česká outdoorová firma Bushman se otřepala z první vlny covidu, aniž by musela zavírat pobočky či propouštět, a nyní chystá ofenzivu v online. V těchto dnech začíná prodávat svůj kompletní sortiment prostřednictvím německého Amazonu. Následovat bude francouzský, italský a britský. Na projektu spolupracuje s firmou Expando, která pomáhá českým e-shopům prosadit se v zahraničí. 

Bushman také expanduje na slovinský online trh prostřednictvím Mall Group. „Mall je ve Slovinsku tradičně silný. Navíc na tomto trhu je zatím v našem oboru malá konkurence. K tomu je země hodně zaměřená na turistiku,“ říká CEO Bushman Petr Hulec (na fotografii).  

V budoucnu rozhodně nevylučuje ani expanzi formou kamenných poboček, ale vždy bude nejprve testovat v digitálním prostředí. Tržby z e-commerce ve společnosti meziročně vzrostly o 40 procent. „Když ucítíme, že trh na značku dobře reaguje, tak zvážíme otevření kamenné pobočky. Ale určitě to není na pořadu dne, ani v příštím roce,“ říká Hulec podle kterého firma všechny trhy zvládne obsloužit ze svého skladu ve středních Čechách.  

Reklama
ČEZ

Busmanu dobře funguje i kombinace s kamennými obchody, kam si lidé mohou nechat zboží doručit a zdarma si ho vyzkoušet. S druhou vlnou pandemie však opět přichází útlum…  

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)