Burger King vyznal lásku McDonald’s. Zveřejnil líbající se maskoty

V průběhu akce Helsinki Pride vyznal řetězec rychlého občerstvení Burger King svou náklonnost k McDonald’s, jednomu z hlavních konkurentů. Kampaň zastřešil heslem „Láska dobývá všechny“.

Finský Burger King prezentací líbajících se maskotů chce demonstrovat lásku ve všech možných formách.

„Vždy jsme podporovali rovnost, lásku a právo každého být tím, kým je. Mohlo by se zdát, že v konkurenčním boji tyto hodnoty neplatí, my ale dáváme najevo opak. K McDonald’s chováme respekt. Víme, že sdílí stejné hodnoty jako my,“ uvedla manažerka finského Burger Kingu Kaisa Kasila.

Polibek ikonických maskotů značek je součástí venkovní a tiskové reklamy, objevuje se na sociálních sítích a v restauracích po celém Finsku.

Za kreativitou kampaně stojí agentura TBWA\Helsinki.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard