Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Burger King vyznal lásku McDonald’s. Zveřejnil líbající se maskoty

V průběhu akce Helsinki Pride vyznal řetězec rychlého občerstvení Burger King svou náklonnost k McDonald’s, jednomu z hlavních konkurentů. Kampaň zastřešil heslem „Láska dobývá všechny“.

Finský Burger King prezentací líbajících se maskotů chce demonstrovat lásku ve všech možných formách.

„Vždy jsme podporovali rovnost, lásku a právo každého být tím, kým je. Mohlo by se zdát, že v konkurenčním boji tyto hodnoty neplatí, my ale dáváme najevo opak. K McDonald’s chováme respekt. Víme, že sdílí stejné hodnoty jako my,“ uvedla manažerka finského Burger Kingu Kaisa Kasila.

Reklama
Know

Polibek ikonických maskotů značek je součástí venkovní a tiskové reklamy, objevuje se na sociálních sítích a v restauracích po celém Finsku.

Za kreativitou kampaně stojí agentura TBWA\Helsinki.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)